נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים
הסתדרות 480-100

ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיחדשות"חד משמעית לא יהיו בחירות רביעיות. ישראל ביתנו תכריע"

“חד משמעית לא יהיו בחירות רביעיות. ישראל ביתנו תכריע”

אלכס פרידמן (ישראל ביתנו) בראיון לאורי יצחקי: "ציבור האנשים עם מוגבלות יכול להכריע את הבחירות האלה"

ימים ספורים לפני בחירות 2020, הלכנו לפגוש את אלכס פרידמן בביתו ביבנה. פרידמן, שמתמודד עם ניוון שרירים מלידה, יתמודד בשבוע הבא לכנסת מטעם רשימת “ישראל ביתנו”.

“כל החיים שלי הייתי לוחם”, הוא סיפר לנו. “אמרו לי שאני לא אשרוד על גיל 3 והוכחתי אחרת. אמשיך להילחם עד הרגע האחרון”.

לדברי פרידמן, “חד משמעית לא יהיו בחירות רביעיות. ישראל ביתנו תכריע ותהיה לנו סוף סוף ממשלה. נוביל מהלכים בתחום דת ומדינה וכמובן צריך להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל”.

פרידמן חושב שלציבור האנשים עם מוגבלות יש כוח להכריע את הבחירות האלה. “אנחנו 1.3 מיליון בעלי זכויות הצבעה. אם כולם יצאו להצביע, ויצביעו לאנשים שדואגים להם, בסופו של דבר נוכל להכריע את הבחירות האלה”.

בתגובה לביקורת נגדו על כי נטש את השטח לטובת הפוליטיקה, אומר פרידמן: “מאבק הנכים היה תמיד א-פוליטי וימשיך להיות א-פוליטי. הציבור ראה את ההישג ההיסטורי אליו הגענו. אף מאבק חברתי לא הביא 4.7 מיליארד שקל לאף אוכלוסיה, בטח לא לציבור הנכים”.

צפו בראיון המרגש:

https://www.facebook.com/shavvim.co.il/videos/194582238300098/
בן 26, רווק (עדיין), מתגורר בתל אביב. ערך ראיונות מצולמים עם שלל ידוענים, ובראשם גל גדות. הראיון המפורסם שודר בתוכנית "הצינור". ראיין גם את הנשיא לשעבר ראובן ריבלין, רונאלדיניו, ליהיא לפיד ועוד. עובד ב"שווים" וגם מתחזק עמוד יוטיוב תוסס. מאובחן על הרצף.

כתבות אחרונות