נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותישראלית ואיראנית עושות We Are The World בשפת הסימנים

ישראלית ואיראנית עושות We Are The World בשפת הסימנים

שני ביבי, פעילה בקהילת החירשים, הרימה פרויקט עם חירשים מ-48 מדינות כחלק מהמאבק בקורונה

 נציגי קהילות חירשים מרחבי העולם, בהנהגתה של צעירה ישראלית, חברו יחד לפרויקט חברתי מקסים: קליפ משותף של השיר המפורסם We Are The World בכל שפות הסימנים הלאומיות. הפרויקט נועד להעביר מסר של אחדות  במלחמה העולמית נגד נגיף הקורונה והושטת עזרה למשפחות הנפגעים.

הצעירה הישראלית היא שני ביבי, פעילה בקהילת החירשים. אל שני הצטרפו בנות הדודות שרון ביבי, מוריה אלמקייס והודיה אלמקייס, ויחד הן הצליחו להרים את הפרויקט הייחודי.

“הקליפ מנסה להפיץ ברחבי העולם את המסר שיש לסייע למשפחות הזקוקות לעזרה במציאות המורכבת הזו”, אמרה שני. “בעולם בו חירשים נהנים מהשתיקה של שפת הסימנים, המורכבת ממחוות ידיים והבעות פנים, רצינו להעביר לכולם כמה מאותם רגעים שקטים בתקופה המאופיינת בחוסר שקט”.

לדבריה, 48 אנשים הסכימו להשתתף ביוזמה שלה ולתרגם את השיר לשפות הסימנים הלאומיות הייחודיות שלהם, כולל מסין, דרום קוריאה, ניו זילנד ואפילו, לא תאמינו, טורקיה ואיראן.

https://www.instagram.com/tv/B_Si7kdBjTO/?igshid=19x9z5y15pc9k
יליד 1986. ממנצ'סטר באנגליה. על הרצף האוטיסטי. הבן השביעי מתוך 14 אחים לרב חרדי. נשוי לאישה גם עם מוגבלויות. משמש כעיתונאי במעריב ובאתר שווים. מתנדב בוועד של עמותת Keep Olim , ובמגן לקהילות.

כתבות אחרונות