נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"
הסתדרות 480-100

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיחדשותהילד הנעדר בארה"ב: מה ראה השכן בליל ההיעלמות

הילד הנעדר בארה”ב: מה ראה השכן בליל ההיעלמות

החיפושים בשטח אחרי תדאוס סראן, פעוט עם מוגבלות מקליפורניה, הופסקו. שכן של המשפחה: "אירוע מוזר"

“התרעת נעדר”: תדאוס סראן ממדרה, קליפורניה

קליפורניה: החיפושים אחרי תדאוס סראן, פעוט עם מוגבלות בן שנתיים, שנעלם לדברי הוריו מביתו בשבוע שעבר, הופסקו לאחר שכוחות המשטרה וה-FBI לא הצליחו לעלות על עקבותיו. מצד שני, עדות שמסר שכן של המשפחה עשויה אולי לתת לשוטרים כיוון חקירה חדש.

הוריו של תדאוס, שעברו להתגורר בעיר מדרה רק בשבועות האחרונים, העידו במשטרה כי ביום שלישי בלילה השכיבו אותו לישון במיטתו. בבוקר יום רביעי, לדבריהם, באו להעיר אותו וגילו שהוא נעלם.

בעקבות עדות ההורים החלו כוחות הביטחון במבצע חיפוש נרחב, בשיתוף השכנים והקהילה. כל סנטימטר נסרק בקפידה. במקביל, השכנים התבקשו לבדוק את מצלמות הבתים שלהם, כדי לראות אם רכב או אדם חשוד הסתובבו בשכונה באותו לילה.

בסוף השבוע החיפוש הגיע לסיומו ללא תוצאות, ובעיקר עם הרבה סימני שאלה תלויים באוויר.

שכן של המשפחה, ששוחח עם תחנת הטלוויזיה המקומית Action News, אמר כי השוטרים הפסיקו לחפש אחרי הילד בשכונה. “המשפחה עברה לגור פה לפני כשבועיים”, הוא סיפר.

“אבל מעולם לא שמעתי או ראיתי את הילד הקטן או את אמו. פגשתי אותה רק לאחר ההיעלמות”.

הוא הגדיר את האירוע כמוזר. “אני לא חושב שהילד היה כאן. אני חושב שהחטיפה לכאורה הייתה במקום אחר, כי מעולם לא ראיתי דבר”.

על פי החוקרים, ההורים של תדאוס הסבירו שהם הלכו לישון בסביבות השעה 22:00, וכשהתעוררו בשעה 8:00 בבוקר הוא נעלם. השכן, לעומת זאת, אמר ל- Action News כי כאשר הוא קם לעבודה בשלוש לפנות בוקר באותו לילה, נראה היה שמישהו בבית ער. “כשהלכתי לעבוד האורות בפנים נדלקו פעמיים או שלוש”, הוא סיפר, “אולי הוא ישן, אבל מישהו בטוח קם”.

משטרת מדרה לא הגיבה לדברים האלה, רק ציינה כי התקבלו טיפים רבים מהקהילה, אך חלקם לא העלו הרבה.

תדאוס סראן, ילד עם צרכים מיוחדים, אינו מדבר וזקוק לטיפול רפואי צמוד, בין השאר באמצעות צינור הזנה. לדבריו הוריו, כאשר הלך לישון הוא לבש חולצה אדומה ומכנסי ספיידרמן.

“כולם מאוד דואגים לשלומו של תדאוס”, מסר בשבוע שעבר קצין משטרה שהיה בזירה, “במיוחד מכיוון שהוא זקוק לטיפול מיוחד שרק מעטים יודעים לתת. אנחנו לא יכולים לתאר מה ההורים שלו עוברים עכשיו. כל סוכנויות הביטחון המעורבות באירוע מתרכזות במאמץ לאתר אותו ולהביא את מי שאחראי להיעלמותו למשפט צדק”.

משפחת סראן מציעה פרס בסך 5,000 דולר עבור מידע שיוביל לתדאוס.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות