נושאים קשורים

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"



דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"
ראשיאוטיזםתכירו: תמרור "לפניכם ילד עם אוטיזם"

תכירו: תמרור “לפניכם ילד עם אוטיזם”

המטרה: נהגים שמתקרבים לעיר שבמדינת ניו יורק יידעו לשים לב לילדים שלא תמיד מודעים לסכנות בכביש

תמרור “ילדים עם אוטיזם”. מתוך הפייסבוק של Irondequoit

לוגן קייזר בן 10 ואחיו בריידן בן ה-8, תושבי העיר איירונדקויט שבמדינת ניו יורק, נמצאים על הספקטרום האוטיסטי. הם אוהבים לרכוב על אופניים, לצייר בגירים על המדרכה ולשחק בחצר מחוץ לבית עם האחים שלהם. בחודשים האחרונים, הם מבלים יותר בחצר הבית בגלל הקורונה שמגבילה מפגשים ופעילויות במקומות אחרים.

שני הילדים, אמרה אמם תמי לאתר SpectrumNews, נמצאים לפעמים במצב רגשי שגורם להם להיבהל ופשוט לרוץ ללא הבחנה.

השכנים מודעים למצב ונזהרים בנהיגה שלהם, אבל לפעמים מגיעים לשכונה נהגים ממקומות אחרים שלא מכירים את הילדים. שלט העצור בקצה הרחוב לא הספיק, ותמי ביקשה מהמשטרה המקומית פתרון נוסף. כעבור שבועיים הוא הגיע כתמרור צהוב שעליו מצוירת בשחור דמות של ילד, כמו בשלטי אזהרה לנהגים בסמוך לבתי ספר. אלא שבשלט הזה גם מופיע כיתוב “ילד עם אוטיזם”. האם מרוצה מהשלט החדש, וסיפרה שמבחינתה מדובר בהקלה.

בעמוד הפייסבוק של העירייה הסבירו כי מטרת התמרור היא להתריע בפני נהגים שייתכן שישנם באזור ילדים עם קשיים בתפישת הסביבה וקושי להבין את הסכנה מרכב שמתקרב לעברם.

****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת,
פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

בשנה שעברה המועצה המקומית הכריזה על איירונדקויט כקהילה ידידותית לאוטיזם. המועצה קראה לאנשים שמעוניינים בתמרור כזה לפנות אליה. על פי הדיווח, ארבעה תמרורים נוספים יוצבו ברחבי העיר כבר בזמן הקרוב, בסמוך לבתים שבהם גרים ילדים עם אוטיזם.

עיתונאי מאז 2006. במאי ועורך תוכן. קטוע רגל מגיל 9. גר בתל אביב, בזוגיות, ואב לילדה

כתבות אחרונות