נושאים קשורים

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"



דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"
ראשיחדשותההפתעה המרגשת שהכינו הורים לצוותי החינוך המיוחד

ההפתעה המרגשת שהכינו הורים לצוותי החינוך המיוחד

על רקע הקרע סביב פתיחת החינוך המיוחד בסגר, הורים מהרצליה אפו בהפתעה 500 עוגות למורות ולגננות

דורון דקל, המשלב שלו והעוגה שהביא לו בהפתעה

בשבועות האחרונים דיווחנו כאן בהרחבה על הקרע בין הורים ומורים רבים סביב פתיחת מוסדות החינוך המיוחד בזמן הסגר. על הרקע הזה נולדה בימים האחרונים יוזמה מקסימה של הורים מהרצליה, שרצו להראות עד כמה הם מעריכים ומוקירים את עובדי מערכת החינוך המיוחד בעיר.

לא פחות מ-500 עוגות אפו ההורים השבוע למען עובדי ההוראה במטרה להודות להם על כל המאמצים שהם משקיעים בילדיהם, במיוחד בתקופת הקורונה. היום בבוקר הגיעו ההורים עם הילדים למוסדות החינוך ונתנו לכל גננת ומורה עוגה בצירוף ברכה.  

“השיח הקשה שיש בשבועות האחרונים על החינוך המיוחד העלה לי רעיון להראות לעובדי ההוראה כמה אנחנו אוהבים ומעריכים את פועלם”, אומרת ל”שווים” דגנית דקל, אם לדורון בן ה-8 הלוקה בתסמונת גנטית נדירה בשם וויליאמס, המתאפיינת בלקויות קוגניטיביות, פיזיות והפרשת יתר של אוקסיטוצין (הורמון האהבה). “הילד שלי אוהב מאוד לתת אהבה, ולכן תקופת הסגר הראשון הייתה לו קשה ביותר. אני מודה על כך שיש לו מסגרת קבועה עכשיו כי זה עוזר לו מאוד לשגרת החיים”.      

על הפרויקט שהצליחה להרים אומרת דגנית: “לא האמנתי שזה יגיע לעוצמות כאלה. כתבתי פוסט בפייסבוק וביקשתי עזרה, וכל העיר התגייסה. זה ממש ריגש אותי. גם הורים לילדים ללא מוגבלות. בתוך שעה חילקנו היום את כל העוגות בבתי הספר ובגנים בעיר בעזרת המתנדבים הרבים. צוותי ההוראה התרגשו מאוד לקבל את כל העוגות, והתגובות היו מחממות לב. הצלחנו במשימה שלנו. כל איש צוות יצא הביתה עם עוגה ביתית לשבת פלוס ברכה, הוקרה, תודה וחיוך”.

מורות עם עוגות ההפתעה

“אנשים צריכים להבין שעובדי הוראה של חינוך מיוחד זה כמו רופאים, נהגי אוטובוס וקופאיות בסופר”, היא מסבירה. “זו עבודה חיונית לכל דבר. אני בתפקידי אחראית על עשרה גני ילדים של רופאים, אז אנחנו נותנים להם מענה למה שהם צריכים. רוב אנשי ההוראה מבינים שהם צורך חיוני לילדים שלנו. חבל שמזכ”לית הסתדרות המורים מנסה לתפוס כותרות על חשבון הילדים שלנו, זה מיותר לגמרי”. 

“הצוות התרגש מאוד מהגעת העוגות לכיתות בתי הספר ברחבי העיר”, אמרה מורה לחינוך מיוחד בהרצליה. “אף אחד במערכת החינוך המקומית לא ציפה לכך, וזה לא מובן מאליו עבורנו. אנחנו מודים להורים על הזמן שהשקיעו רק כדי להגיד לנו תודה. אנחנו מגיעים בכל יום לבתי הספר והגנים כדי להיות שם עבור התלמידים ולשמור עבורם על שגרה שכל כך חשובה להם ולנו. אנו שמחים לפגוש את התלמידים בכל בוקר ועושים את הכל על הצד הטוב ביותר ובאהבה גדולה”.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

מורה נוספת בעיר בירכה על היוזמה ואמרה: “התרגשנו מאוד. אתם לא מבינים איזה אושר נכנס לחדר המורים ברגע הגעת העוגות. אנו מודים להורים על הכל”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות