נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"
הסתדרות 480-100

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותיו"ר המועצה הלאומית לספורט החדש: אריק פינטו

יו”ר המועצה הלאומית לספורט החדש: אריק פינטו

פינטו, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים, מתמודד עם שיתוק מילדות, ואף אימן בעבר את נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים

פעיל למען אנשים עם מוגבלויות. אריק פינטו

מנכ”ל בנק הפועלים לשעבר אריק פינטו, שאימן בעבר את נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים, מונה אתמול ליו”ר המועצה הלאומית לספורט. הוא יחליף בתפקיד את היו”ר היוצא, אנדרי אוזן, שמסיים את כהונתו.

המועצה הלאומית לספורט היא הגוף המייעץ לשר התרבות והספורט, ומאפשר להוביל מדיניות ארוכת טווח ולהניע תהליכים אסטרטגיים לטובת פיתוח הספורט בישראל. בין השאר אחראית המועצה לקבוע אמות מידה לתמיכה באגודות הספורט, לקבוע את תוכנית מתקני הספורט הלאומית, וגם לתמוך בפעילויות למניעת אלימות וגזענות בספורט.

פינטו, 59, סיים לאחרונה פרק ארוך של 40 שנה בבנק הפועלים, בו כיהן במגוון תפקידים עד לתפקיד המנכ”ל, אותו מילא בין השנים 2016 ל-2019. כיום הוא משמש כיו”ר חברת “בבילון”. הוא מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים ממכללת ניו אינגלנד ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת קלארק.

מזה שנים ארוכות פעיל פינטו בתחום הספורט. הוא בעל תעודת מאמן כדורסל מוסמך, ואף זכה בתואר מאמן העשור בכדורסל מטעם משרד התרבות והספורט, במסגרת חגיגות העצמאות ה-60 למדינת ישראל. את נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים הוא הצליח להביא, אחרי שני עשורים, לאולימפיאדת בייג’ינג, שם סיימה במקום השישי המכובד.

פינטו, יליד מרוקו, חלה בפוליו כאשר היה בן שנה, ונותר משותק בשתי רגליו. כאשר היה מנכ”ל בנק הפועלים, שם דגש מיוחד על תמיכה באוכלוסיות של ילדים ואנשים עם מוגבלויות.

“אריק פינטו הוא דמות מעוררת השראה ומנהל מוכשר במיוחד”, אמר אתמול שר התרבות והספורט חילי טרופר. “הוא מביא איתו ניסיון מנהיגותי וניהולי עשיר, כולל בהובלת תהליכי שינוי, ואני סמוך ובטוח שאת כל הניסיון, היכולת והערכים הוא יביא עימו לתפקיד חשוב זה. פינטו הוא גם איש ספורט, ובין השאר הוביל כמאמן את נבחרת ישראל בכדורסל על כיסאות גלגלים. אני מודה לאריק על הנכונות ליטול על עצמו את האחריות, ואני משוכנע שביחד נצליח להוביל את הספורט הישראלי קדימה”.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

פינטו הודה לשר טרופר על האמון ואמר: “ספורט מעניק הזדמנות לכל חלקי החברה הישראלית, ומאפשר לכל ילדה וילד את הזכות לחלום ולהגשים. ספורט מחזק את חוסנה של החברה ומעניק לכל העוסקים בו כישורי חיים וערכים מנבאי הצלחה כגון: חתירה למצוינות, נחישות, התמדה, להט, משמעת עצמית, תכנון, קבלת החלטות ועוד”.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות