נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאוטיזםרשת NBC תעלה את "פלפלים צהובים" בגרסה אמריקאית

רשת NBC תעלה את “פלפלים צהובים” בגרסה אמריקאית

אחרי שכבשה את ישראל ובריטניה, הדרמה על חייה של משפחה מהערבה עם ילד אוטיסט מגיעה גם לארה"ב

“פלפלים צהובים”. צילום באדיבות “קשת”

אחרי שכבשה את ישראל ואת בריטניה, “פלפלים צהובים” מגיעה גם לארצות הברית. רשת NBC הודיעה כי היא עובדת על דרמה בשם “the A word”, המבוססת על הסדרה הישראלית מבית “קשת”.

ההכנות לקראת צילומי הדרמה החדשה, שמגוללת את חייה של משפחה אמריקאית לילד על הספקטרום האוטיסטי, נמצאות בעיצומן. יוצרת הסדרה היא אריקה מיטמן, שביססה את הדרמה על המסע המשפחתי האישי שלה.

מיטמן אחראית בין היתר על הפקות כמו “השיטה” ו”ג’יין הבתולה”. כאשר “the A word” תעלה לאוויר, היא תתווסף ללא מעט סדרות אמריקאיות שסובבות את עולם האוטיזם, כמו “לא טיפוסי” ו”הרופא הטוב”.

“פלפלים צהובים”, ששודרה במשך שתי עונות בין 2010 ל-2014, עסקה בסיפורם של בני הזוג יניב ואיילת אוחיון, שמתמודדים עם גידול בנם האוטיסט בן ה-5 עמרי. הסדרה נכתבה על ידי קרן מרגלית, בעצמה אמא לילד על הרצף, בהתבסס על חוויותיה האישיות. הסדרה נוצרה בשיתוף פעולה בין שידורי קשת לבין יולי אוגוסט הפקות.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

“פלפלים צהובים” זכתה להצלחה גדולה בישראל, ובהמשך נרכשה על ידי רשת BBC הבריטית, שביססה עליה את הסדרה “the A word”, שם זהה לפורמט האמריקאי החדש.

את שיתוף הפעולה בין היוצרת מיטמן למנכ”ל אולפני קשת אבי ניר ולאלון שטרוזמן מאולפני קשת אינטרנשיונל וקרני זיו משידורי קשת, ניהל פיטר טרגוט. היוצרת המקורית קרן מרגלית הייתה אף היא שותפה בכתיבת הפורמט האמריקאי.

כתבות אחרונות