נושאים קשורים

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"

הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה

נפגעתם במלחמה? הכשרות בהייטק מחכות לכם בעלות סמלית בלבד

מפעל הפיס, איכילוב, סיסקו וחברות מובילות נוספות משיקים קורסים טכנולוגיים לנפגעי "חרבות ברזל" במסגרת פרויקט "שווים בתעסוקה". כל הפרטים בכתבה

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש



ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד
ראשיאוטיזםרשת NBC תעלה את "פלפלים צהובים" בגרסה אמריקאית

רשת NBC תעלה את “פלפלים צהובים” בגרסה אמריקאית

אחרי שכבשה את ישראל ובריטניה, הדרמה על חייה של משפחה מהערבה עם ילד אוטיסט מגיעה גם לארה"ב

“פלפלים צהובים”. צילום באדיבות “קשת”

אחרי שכבשה את ישראל ואת בריטניה, “פלפלים צהובים” מגיעה גם לארצות הברית. רשת NBC הודיעה כי היא עובדת על דרמה בשם “the A word”, המבוססת על הסדרה הישראלית מבית “קשת”.

ההכנות לקראת צילומי הדרמה החדשה, שמגוללת את חייה של משפחה אמריקאית לילד על הספקטרום האוטיסטי, נמצאות בעיצומן. יוצרת הסדרה היא אריקה מיטמן, שביססה את הדרמה על המסע המשפחתי האישי שלה.

מיטמן אחראית בין היתר על הפקות כמו “השיטה” ו”ג’יין הבתולה”. כאשר “the A word” תעלה לאוויר, היא תתווסף ללא מעט סדרות אמריקאיות שסובבות את עולם האוטיזם, כמו “לא טיפוסי” ו”הרופא הטוב”.

“פלפלים צהובים”, ששודרה במשך שתי עונות בין 2010 ל-2014, עסקה בסיפורם של בני הזוג יניב ואיילת אוחיון, שמתמודדים עם גידול בנם האוטיסט בן ה-5 עמרי. הסדרה נכתבה על ידי קרן מרגלית, בעצמה אמא לילד על הרצף, בהתבסס על חוויותיה האישיות. הסדרה נוצרה בשיתוף פעולה בין שידורי קשת לבין יולי אוגוסט הפקות.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

“פלפלים צהובים” זכתה להצלחה גדולה בישראל, ובהמשך נרכשה על ידי רשת BBC הבריטית, שביססה עליה את הסדרה “the A word”, שם זהה לפורמט האמריקאי החדש.

את שיתוף הפעולה בין היוצרת מיטמן למנכ”ל אולפני קשת אבי ניר ולאלון שטרוזמן מאולפני קשת אינטרנשיונל וקרני זיו משידורי קשת, ניהל פיטר טרגוט. היוצרת המקורית קרן מרגלית הייתה אף היא שותפה בכתיבת הפורמט האמריקאי.

כתבות אחרונות