נושאים קשורים

בית הספר לילדה הנכה: “אל תגיעי למסיבת הפורים”

מעיין בת ה-10 מאבן יהודה הפכה לסיעודית בעקבות תאונה במהלך טיול שנתי. כעת טוענים בבית הספר: "הגעתה תעורר טראומה". הורים: "לא נשלח את הילדים אם מעיין לא תגיע"

בתם של ברוס וויליס ודמי מור: אני אוטיסטית

טלולה וויליס שיתפה את עוקביה באינסטגרם כי קיבלה את האבחון בקיץ האחרון. בפוסט חשוף היא צירפה סרטון מהילדות עם אביה: "תאמרו לי שאני אוטיסטית מבלי לומר לי שאני אוטיסטית"

כך תפגע העלייה בשכר המינימום בציבור גדול של נכים

מ-1 באפריל: עשרות אלפי נכים ייאלצו לשלם שכר גבוה יותר למטפלים זרים. יו"ר "נכה לא חצי בן אדם" אלכס פרידמן: "הם יצטרכו להוציא כסף מהכיס מדי חודש"

הסיבה מס’ 1 לתחלואה ומוגבלות בעולם: בעיות נוירולוגיות

כתב עת מדעי פירסם נתונים מבהילים: בשנת 2021 לכ-3 מיליארד אנשים בעולם הייתה בעיה כלשהי בתפקודי המוח. "קריאה דחופה להגדלת הטיפול המוקדם במצבים האלה"
הסתדרות 480-100

נוסעים עם מוגבלות? מעתה תיהנו מהנחה מוגדלת בתחבורה ציבורית

ההנחה היא חלק מרפורמת "צדק תחבורתי" של משרד התחבורה. המסלולים המוזלים עשויים לחסוך לנוסעים עם מוגבלות בין 594 ל-3,660 שקלים בשנה
ראשיחדשותיפה בן דוד נגד הורים בחינוך המיוחד: "מביאים ילדים עם חום ללימודים"

יפה בן דוד נגד הורים בחינוך המיוחד: “מביאים ילדים עם חום ללימודים”

מזכ"לית הסתדרות המורים פנתה שוב לראש הממשלה בדרישה לסגור את החינוך המיוחד: "מפקירים את המורים"

יפה בן דוד לא מוותרת: מזכ”לית הסתדרות המורים פנתה שוב לראש הממשלה ולשרי הקבינט בדרישה להפסיק את הלימודים בחינוך המיוחד.

בזמן שהכנסת הצביעה בעד הארכת הסגר לפחות עד יום ראשון הקרוב, התראיינה בן דוד לרדיו FM 103 ואמרה כי למורי החינוך המיוחד נעשה עוול גדול מאוד, וכי יש לסגור את מוסדות החינוך המיוחד, במיוחד כאשר הסגר נמשך. “ההדבקה בקרב הילדים גדולה יותר עכשיו”, אמרה בן דוד בראיון, “וצריך לחוס על הצוותים שלא יכולים לשמור מרחק”.

לטענתה, יותר מ-35% מהתלמידים בכלל לא מגיעים לגנים ולבתי הספר של החינוך המיוחד, וכך גם 40% מצוותי החינוך. “זו בעיה קשה ביותר”, אמרה המזכ”לית, “אף אחד לא חושב עליהם. אני רואה מה קורה, כולם חוששים להגיע ומגיעים עם פחד גדול. לא יכול להיות שיפקירו אותם”.

בן דוד מציעה, ולא בפעם הראשונה, לתת מענה לתלמידים עם המורכבויות הקשות, בעוד שעם התלמידים המורכבים פחות יעבדו מהבית. “אני לא מבינה את אגף החינוך במשרד החינוך, שלא פועל למענם. פשוט מפקירים אותם. ההורים לא שומעים למורים, לא מבצעים בדיקות קורונה ומביאים ילדים עם חום. אני לא מבינה את עצימת העיניים. מתוך 10 תלמידים מגיעים שני תלמידים בלבד. צריך לעבוד איתם מהבית, עשינו את זה בסגר הקודם. אני דורשת משר החינוך להפסיק מיידית את החינוך המיוחד. פניתי לקבינט ולראש הממשלה בנושא, ואני מקווה שכן נצליח לשכנע אותם. המצב לא טוב”.

מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד

יש לציין כי גם בסגרים הקודמים לחצה בן דוד על הממשלה לסגור את החינוך המיוחד, בדרך כלל ללא הצלחה. עמדת מערכת החינוך, ובראשה שר החינוך יואב גלנט, הייתה להשאיר את החינוך המיוחד פתוח, וזאת לאור הצרכים הייחודיים של התלמידים והנזק שייגרם להם אם תיפגע שגרת הלימודים.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות