נושאים קשורים

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"



דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"
ראשיחדשותמיום א': ילדי החינוך המיוחד חוזרים ליום לימודים מלא

מיום א’: ילדי החינוך המיוחד חוזרים ליום לימודים מלא

עתירה נגד משרד החינוך בנושא נדחתה, אך עתירות נוספות כנראה הפעילו לחץ והביאו לשינוי

שר החינוך יואב גלנט

משרד החינוך הודיע כי החל מיום ראשון הקרוב (7.3) ילדי החינוך המיוחד בישובים הירוקים, הצהובים והכתומים (שהוחרגו ללמידה) יחזרו ליום לימודים מלא, כולל שישי.

בישובים אדומים וכתומים הלמידה תימשך במתכונת הפעילות הנוכחית: לאורך חמישה/שישה ימים בשבוע, לא יאוחר מהשעה 14:00 בצהריים. כמו-כן, תלמידים בשילוב אישי במסגרות החינוך הרגיל ימשיכו ללמוד בהתאם לתכנית האישית המותאמת להם. 

הבוקר (שלישי) בג”ץ דחה את העתירה שהגישו הורים לילדים בגנים של החינוך המיוחד נגד משרד החינוך, בדרישה להחזיר את הגנים לשעות פעילות מלאות, כפי שמקובל בשגרה. אך מלבד עתירה זו הוגשו עוד שתי עתירות בנושא – אחת על ידי ע”וד טלי גוטליב, אמא לילדה בבית ספר של החינוך המיוחד, והשנייה על ידי עמותת אלו”ט, להחזרת שגרת הלימודים ובכך ככל הנראה הופעל לחץ נוסף על שר החינוך ומשרדו.

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)

*****************************************************

מאלו”ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, נמסר: “זהו ניצחון גדול לתלמידי החינוך המיוחד, שהושג בזכות מאבק של אלו”ט יחד עם אלפי הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בכלל ועם אוטיזם בפרט. אנחנו מברכים את שופטי בג”ץ שעמדו על המשמר והורו למשרד החינוך לתת מענה מיידי למצב האבסורדי שבו היו מצויים במשך חודשיים תלמידי החינוך המיוחד ובני משפחותיהם. צר לנו שנדרש מאבק משפטי מול משרד החינוך בסוגיה כה בסיסית”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות