נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותלפורום ייעוץ למשרד הרווחה דרושים אנשים עם מוגבלות ובני משפחה

לפורום ייעוץ למשרד הרווחה דרושים אנשים עם מוגבלות ובני משפחה

הפורום יעסוק בעיצוב מדיניות לשיפור השירותים לאנשים עם מוגבלויות ולקידום איכות חייהם ושילובם בחברה

מינהל מוגבלויות במשרד הרווחה הוציא קול קורא להגשת מועמדות לחברות בפורום היוועצות ושילוב אנשים עם מוגבלויות. בפורום יהיו חברים אנשים עם מוגבלויות, בני משפחות, מומחים ואנשי אקדמיה, נציגי ארגונים וחברה אזרחית, מפעילי מסגרות ואנשי מקצוע מהרשויות המקומיות. בסך הכל ימנה הפורום 22 אנשים.

בראש הפורום יעמוד ראש המינהל. מטרתו לייצר פלטפורמה לקיום שיח ודיון משותף של חבריו עם מינהל מוגבלויות בתהליכי עיצוב מדיניות לשיפור איכות השירותים לאנשים עם מוגבלויות, וכן לשמש פלטפורמה לקבלת החלטות מותאמות לשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. זאת, לשם הגברת שילובם והשתתפותם של אנשים עם מוגבלויות בקהילה ובחברה.

את המועמדות ניתן להגיש במסגרת הקול הקורא עד סוף מרץ, תוך שמירה והבטחת ייצוג סוגי המוגבלויות השונים ככל הניתן. הנציגים ייבחנו  על פי קריטריונים של ניסיון אישי, ניסיון מקצועי, פעילות ציבורית, פיתוח ידע ומחקר בתחום, השכלה בתחום והמלצות.

הפורום מתוכנן להתכנס לשלושה מפגשים בשנה לפחות, בהם יעודכנו החברים בפעולות מרכזיות של מינהל מוגבלויות. בנוסף, ידונו המשתתפים בסוגיות הנוגעות למדיניות ובנושאים שהמינהל עוסק בהם, אשר ימוצו למסקנות והמלצות.

שר הרווחה איציק שמולי

תוקף ההשתתפות בפורום הוא עד שנתיים, ותהליך הרישום מותנה בצירוף קורות חיים, המלצות, צילום תעודת זהות, אישור ארגוני לייצוג על ידי המועמד (לנציגי ארגון בלבד), וכן מילוי שאלון ההרשמה, אותם יש לשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני [email protected]. פרטים נוספים ניתן למצוא בקול הקורא המופיע באתר המשרד.

“אנחנו מעמיקים ומרחיבים את שיתוף הפעולה שלנו עם אנשים עם מוגבלות, בני משפחותיהם ואנשי מקצוע”, אומר גדעון שלום, ראש מינהל מוגבלויות. “הפורום שאנחנו מקימים יהיה פורום חשיבה לקידום תוכניות ועשייה  בפיתוח שירותים וקביעת מדיניות הנוגעת לחייהם של האנשים. אנו קוראים לכל מי שרואה עצמו מתאים ועומד בקריטריונים להגיש את מועמדותו”.

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

יליד 1986. ממנצ'סטר באנגליה. על הרצף האוטיסטי. הבן השביעי מתוך 14 אחים לרב חרדי. נשוי לאישה גם עם מוגבלויות. משמש כעיתונאי במעריב ובאתר שווים. מתנדב בוועד של עמותת Keep Olim , ובמגן לקהילות.

כתבות אחרונות