נושאים קשורים

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי יעברו מחר לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים

ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"



חוששים מדמנציה? 7 הרגלים שישמרו על חדות המוח שלכם

שינויים קטנים באורח החיים, לאורך זמן, יכולים לסייע לנו לשמור על צלילות ככל שמתבגרים. אלו ההמלצות של מומחים עולמיים בתחום המוח – קראו ושתפו
ראשיאוטיזםהמכתב של הצעיר האוטיסט שמשגע את הרשת

המכתב של הצעיר האוטיסט שמשגע את הרשת

ריאן לורי, בן 19 מארה"ב, העלה ללינקדאין פוסט שבו הוא פונה למעסיקים פוטנציאליים. התגובות היו מטורפות

“אעשה מה שתגיד לי ואעבוד קשה מאוד”. המכתב של ריאן לורי

“מעסיק עתידי יקר, שמי ריאן לורי, אני בן 19, גר בליסבורג וירג’יניה, ויש לי אוטיזם. יש לי גם חוש הומור ייחודי, אני מוכשר במתמטיקה, ממש טוב עם טכנולוגיה ולומד ממש מהר. אני מעוניין בעבודה באנימציה או ב-IT (טכנולוגיית מידע). אני מבין שמישהו כמוך יצטרך לקחת סיכון לגביי, אני לא לומד כמו אנשים טיפוסיים. אני צריך מנטור שילמד אותי, אבל אני לומד במהירות. ברגע שאתה מסביר את זה, אני מבין את זה. אני מבטיח שאם תעסיק אותי ותלמד אותי, בסופו של דבר תשמח שעשית זאת. אני אופיע כל יום לעבודה, אעשה מה שתגיד לי ואעבוד קשה מאוד. אנא יידע אותי אם אתה רוצה לדבר על זה איתי. תודה”.

המכתב הזה, שנכתב בכתב יד תמים, כמעט ילדי, והועלה בחודש שעבר ללינקדאין, הרשת החברתית המיועדת ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים, הפך ל”פצצה” ויראלית. מיליוני גולשים צפו בו, והוא זכה למאות אלפי לייקים.

מאחורי המכתב, כאמור, עומד ריאן לורי, צעיר אמריקאי על הרצף האוטיסטי, שביקש למצוא לעצמו מקום עבודה. כשכתב את המכתב הוא ודאי לא ציפה לתגובות משוגעות שכאלה, ובהן  אפילו התייחסות מחברות טכנולוגיה ענקיות כמו אמזון ומייקרוסופט.

ההורים שלו, רוב וטרייסי, היו גאים בו מאוד. “ריאן מסוגל לכל כך הרבה”, אמר האב רוב לתקשורת. “המטרה שלו היא להיות עצמאי. עקרונית, הוא יכול להמשיך להתגורר במרתף הבית שלנו לכל שארית חייו, ואנחנו נשמח בזה. אבל טרייסי ואני הרי נמות יום אחד, והוא צריך ללמוד להיות עצמאי. יש בנו אופטימיות זהירה לגבי זה”.     

ריאן לורי (למעלה) עם משפחתו

בהמשך לפוסט המוצלח, ההורים סיפרו כי ריאן עובד כרגע על קורות החיים שלו, והוא משוכנע שהוא ישיג את עבודת החלומות שלו.

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות