נושאים קשורים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"

דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"



“בונוסים לבכירים יותנו בקליטת עובדים עם מוגבלות”

כך אמרה רשות החברות הממשלתיות במהלך דיון בוועדת הרווחה בהצעת החוק לשילוב עובדים עם מוגבלות בחברות אלה. ההצעה אושרה לקריאה שנייה ושלישית
ראשיחדשותיוצא מהצללים: סגן ראש המוסד היוצא אהוד לביא מצטרף ל"כנפיים של קרמבו"

יוצא מהצללים: סגן ראש המוסד היוצא אהוד לביא מצטרף ל”כנפיים של קרמבו”

"אני נרגש ושמח להצטרף ל'כנפיים של קרמבו'", אמר לביא, עד לאחרונה א' מהמוסד. "מדובר בארגון ערכי וחשוב"

אהוד לביא, שכיהן כסגן ראש המוסד וסיים את תפקידו לאחרונה לאחר 34 שנים, מצטרף לוועד המנהל של “כנפיים של קרמבו”, תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, כחבר בוועדת האסטרטגיה של הארגון. לביא בחר להצטרף ל”כנפיים” ולתרום מניסיונו הארגוני הרב להובלת התנועה ליעדים ולאתגרים חדשים.

יש לציין כי זו הפעם הראשונה שזהותו של לביא נחשפת. עד היום גם שמו וגם תמונתו היו אסורים לפרסום. לביא, מושבניק וקצין שריון בצה”ל, צמח באגף “צומת” במוסד להפעלת סוכנים, ומשם עבר לפקד על האגף המבצעי “קיסריה”. הוא נחשב לאחד הלוחמים המהוללים של המוסד, וגם היה המועמד המרכזי להחליף את ראש המוסד המכהן יוסי כהן בתפקיד. בסופו של דבר הפסיד לביא במרוץ לראשות הארגון, ולתפקיד נבחר מועמד אחר מתוך המוסד.

השנה שחלפה הציבה בפני “כנפיים של קרמבו” אתגרים רבים ומשמעותיים. בעוד שהלך וגבר הצורך במתן מענה חברתי לבני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים, נפגעו הכנסות התנועה באופן משמעותי. עם זאת, שנת המשבר הפכה לאחת השנים המשמעותיות של “כנפיים של קרמבו”, עם פעילויות מגוונות ומרגשות, שהעניקו הרבה רגעי שמחה, אופטימיות ושפיות לאלפי ילדים ובני משפחותיהם.

“אני נרגש ושמח להצטרף ל’כנפיים של קרמבו'”, אמר לביא. “מדובר בארגון ערכי הנמצא בקדמת ההובלה החברתית, שמייצר שינוי משמעותי וחשוב”.  

טליה הראל בז’רנו, מנכ”לית “כנפיים של קרמבו”, בירכה על הצטרפותו. “אני נרגשת ומודה לאהוד על כך”, אמרה הראל בז’רנו. “אין לי ספק שהוא יידע לתרום מניסיונו הרב לניהול האתגרים הגדולים שעוד עומדים בפנינו. יחד עם האנשים המצוינים שמלווים אותנו בשנים האחרונות, ויחד עם אלפי פעילי התנועה, נמשיך להצמיח את ‘כנפיים של קרמבו’ למקומות חדשים, על מנת שכל ילד בחברה הישראלית ירגיש שייך ומשמעותי”.

אהוד לביא (ראשון מימין) עם צוות “כנפיים של קרמבו”

ניר ברונשטיין, איש עסקים ויו”ר הוועד המנהל של “כנפיים של קרמבו'”: “אני גאה, שמח ומודה לאהוד על האמון והבחירה להצטרף ל’כנפיים של קרמבו’. עברו רווי בפעילות ביטחונית לאומית חשובה, ואין לי ספק שמעורבותו בפעילות חברתית חינוכית למען ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, תהיה בעלת ערך רב”.

“כנפיים של קרמבו” הינה תנועת נוער המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות פנאי חברתית משלבת. לתנועה 78 סניפים ברחבי הארץ, ופעילים בה כ–7,000 ילדים ובני נוער מכל קשת החברה הישראלית.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות