נושאים קשורים

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"



דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותכתב אישום: בן 44 מנתניה פגע מינית באישה עם צרכים מיוחדים

כתב אישום: בן 44 מנתניה פגע מינית באישה עם צרכים מיוחדים

לפי האישום, אחרי ששתו אלכוהול ניצל איגור לוקין את הכרתה המעורפלת של האישה (58) וביצע בה מעשה מגונה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני כמה ימים לבית משפט השלום בנתניה כתב אישום נגד איגור לוקין, בן 44, תושב העיר, בגין פגיעה מינית באישה עם צרכים מיוחדים בת 58, תוך ניצול מצבה. לוקין מואשם במעשה מגונה ומעשה מגונה בפומבי. 

על פי כתב האישום, בין הנאשם לקורבן הייתה היכרות מוקדמת, והוא ניצל את מצבה כדי לבצע בה מעשים מיניים. המקרה המדובר אירע לפני כשבועיים ברחוב פתח תקווה בנתניה. השניים שתו משקאות אלכוהוליים בשעות הבוקר בקרבת בית דיור מוגן, כאשר חלק מדייריו היו עדים לנעשה, ולוקין אף ידע על נוכחותם.

אחרי ששתו לשוכרה האישה שכבה על האדמה כאשר הכרתה מעורפלת, ואז החליט לוקין לעמוד מולה, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו, שלף את איבר מינו וביצע בה מעשה מגונה. הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שאחד מהנוכחים העיר לו שיחדול מכך.

כעבור זמן קצר קיבלה משטרת נתניה דיווח על האירוע, וכבר באותו יום נעצר הנאשם על ידי שוטרים מהתחנה, הובא לבית המשפט, ומעצרו הוארך עד לתום ההליכים המשפטיים.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות