נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאוטיזםשני צעירים מנתניה נעצרו בחשד שתקפו מינית צעירה עם אוטיזם

שני צעירים מנתניה נעצרו בחשד שתקפו מינית צעירה עם אוטיזם

הצעירה טוענת כי השניים השקו אותה באלכוהול עד ערפול חושים – ואז תקפו אותה. החשודים: "הכל נעשה בהסכמה"

המשטרה עצרה לחקירה שני צעירים תושבי נתניה, בני 21, בחשד לתקיפה מינית של צעירה מראשון לציון הנמצאת על הספקטרום האוטיסטי.

החשוד העיקרי נעצר לחקירה בסוף השבוע וקשר את עצמו לאירוע, ובהמשך הוארך מעצרו בשלושה ימים. בפני החוקרים הוא טען שהכל נעשה בהסכמה מלאה של המתלוננת, בעוד היא טוענת שהייתה תחת השפעת אלכוהול בעת האירוע. 

בעקבות חקירתו של החשוד הראשון, ולנוכח העובדה שהצעירה סיפרה שהותקפה על ידי שני חשודים, נעצר גם החשוד השני. גם הוא קשר את עצמו לאירוע, אך טען אף הוא שהמעשים בוצעו בהסכמה מלאה. היום הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת ראשון לציון. ממצאי החקירה העלו חשד כי החשוד העיקרי הכיר את הצעירה באמצעות הרשת החברתית וקבע איתה מפגש בראשון לציון, כאשר חברו מתלווה אליו. לאחר שנכנסה הצעירה לרכבם – כך על פי החשד – החלו השניים להשקות אותה באלכוהול עד לערפול חושים, ואז על פי החשד ביצעו בה שניהם עבירות מין.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות