נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויות"כתר" צורפה לרשימה עולמית של חברות הפועלות למען נגישות ושילוב

“כתר” צורפה לרשימה עולמית של חברות הפועלות למען נגישות ושילוב

כך הודיע ארגון "Valuable 500 The". עוד ברשימה: "מייקרוסופט", "גוגל" ו"יוניליוור"

ארגון “Valuable 500 The” הבינלאומי הודיע כי הוא מצרף את חברת “כתר” הישראלית לרשימה היוקרתית של חברות ועסקים גלובליים הפועלים למען נגישות ושילוב אנשים עם מוגבלויות בארגון.

“Valuable 500 The” פועל ליצירת שינוי מדיניות בנושא נגישות עבור אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה, באמצעות העלאת סוגייה זו לסדר היום של החברות, ומתן הזדמנות אמיתית לאותם אנשים להשתלב כעובדים מן המניין. לרשימתו היוקרתית מצטרפים ארגונים וחברות אשר הוכיחו כי הם עומדים בקריטריונים של עשייה משמעותית בתחומים אלה.

כעת “כתר” היא אחת מרשימה מכובדת של 500 חברות בינלאומיות, הכוללת את “מייקרוסופט”, “גוגל” ו”יוניליוור”. “כתר” נבחרה בזכות הצגת עשייה והתחייבות למען נגישות ושילוב עובדים עם מוגבלויות בחברה. כחלק מכך, הציגה החברה יישום תוכנית נגישות מיוחדת בכל משרדיה ומפעליה, שכללה בין היתר התקנת מעלונים והנגשת אזורי ייצור, ושיתוף פעולה עם ארגון “המשקם” לשילוב עובדים עם מוגבלויות. בנוסף, בחרה “כתר” בארבע ספורטאיות פראלימפיות כשגרירות המותג זו השנה השנייה, תוך מתן תמיכה כלכלית ורוח גבית להצלחתן במשחקים הפראלימפיים בטוקיו שיתקיימו באוגוסט הקרוב.

אחת מהספורטאיות היא קרולין טביב (בתמונה). טביב, בת 25, היא שחקנית טניס שולחן פראלימפית. בעקבות סיבוך שהתפתח בשלבי ההריון והלידה שלה, שרירי פלג הגוף התחתון שלה אינם מתפקדים. מגיל צעיר היא עסקה בסוגי ספורט שונים, ובשלב כלשהו החליטה להתמקד בטניס שולחן. בשנת 2015 זכתה במדליית ארד באליפות אירפה , ובמשחקים הפראלימפיים בדיו 2016 עלתה לרבע הגמר, אך שם נוצחה.

“כתר” נתנו לה חסות. השחקנית הפראלימפית קרולין טביב

“כתר” היא הקבוצה הגדולה בעולם לייצור מוצרי צריכה מפלסטיק, פלסטיק ממוחזר וחומרים מתקדמים אחרים. החברה, שנוסדה בישראל בשנת 1948, מושתתת על חדשנות, יזמות ועיצוב פורץ דרך. מרכז החדשנות ומרכזי הפיתוח שלה נמצאים בישראל, וכך גם 8 מתוך 21 מפעליה בעולם. היא מעסיקה 5,000 עובדים ברחבי העולם ופועלת ב-100 מדינות. ב”כתר ישראל” מועסקים 2,500 עובדים מכל הדתות העובדים יחד בדו קיום.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות