נושאים קשורים

בית הספר לילדה הנכה: “אל תגיעי למסיבת הפורים”

מעיין בת ה-10 מאבן יהודה הפכה לסיעודית בעקבות תאונה במהלך טיול שנתי. כעת טוענים בבית הספר: "הגעתה תעורר טראומה". הורים: "לא נשלח את הילדים אם מעיין לא תגיע"

בתם של ברוס וויליס ודמי מור: אני אוטיסטית

טלולה וויליס שיתפה את עוקביה באינסטגרם כי קיבלה את האבחון בקיץ האחרון. בפוסט חשוף היא צירפה סרטון מהילדות עם אביה: "תאמרו לי שאני אוטיסטית מבלי לומר לי שאני אוטיסטית"

כך תפגע העלייה בשכר המינימום בציבור גדול של נכים

מ-1 באפריל: עשרות אלפי נכים ייאלצו לשלם שכר גבוה יותר למטפלים זרים. יו"ר "נכה לא חצי בן אדם" אלכס פרידמן: "הם יצטרכו להוציא כסף מהכיס מדי חודש"

הסיבה מס’ 1 לתחלואה ומוגבלות בעולם: בעיות נוירולוגיות

כתב עת מדעי פירסם נתונים מבהילים: בשנת 2021 לכ-3 מיליארד אנשים בעולם הייתה בעיה כלשהי בתפקודי המוח. "קריאה דחופה להגדלת הטיפול המוקדם במצבים האלה"
הסתדרות 480-100

נוסעים עם מוגבלות? מעתה תיהנו מהנחה מוגדלת בתחבורה ציבורית

ההנחה היא חלק מרפורמת "צדק תחבורתי" של משרד התחבורה. המסלולים המוזלים עשויים לחסוך לנוסעים עם מוגבלות בין 594 ל-3,660 שקלים בשנה
ראשיחדשותמדליית ארד באליפות אירופה לנבחרת העתודה של ישראל בכיסאות גלגלים

מדליית ארד באליפות אירופה לנבחרת העתודה של ישראל בכיסאות גלגלים

הנבחרת השיגה ניצחון דרמטי בהפרש נקודה על נבחרת טורקיה, אלופת אירופה היוצאת. בשנה הבאה: אליפות העולם

הנבחרת חוגגת את הזכייה במקום השלישי. צילום: טל רם

נבחרת העתודה בכדורסל בכיסאות גלגלים רשמה הישג מצוין כאשר זכתה במדליית הארד באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 22, המתקיימת באיטליה. עוד קודם לכן הבטיחה את מקומה באליפות העולם שתתקיים בשנה הבאה ביפן.

במשחק על המקום השלישי השיגה הנבחרת ניצחון דרמטי בהפרש נקודה על נבחרת טורקיה, אלופת אירופה היוצאת, בתוצאה 59:60, לאחר 26:27 לישראל במחצית.

הרבו לקלוע לנבחרת עמית ויגודה עם 23 נקודות, וראדי דגמין עם 11 נקודות. ויגודה הוא אחד הצעירים המבטיחים ביותר של ישראל בענף, והוא משחק כיום באוניברסיטת טקסס שבארה”ב, איתה זכה השנה באליפות המכללות.

שחקני הנבחרת הם הקפטן עידו מימון, ראדי דאגמין, חאכים קשוע, מקס פקרמן, ארתור חסון, עילאי ירחי, נדב מנחם, איברהים בהו, ליאור איבניצקי, שניר כוחן, מאור לסרי ועמית ויגודה. פרט למנחם מבית הלוחם תל אביב ואיבניצקי מבית הלוחם ירושלים, כל הכדורסלנים הצעירים הם חברי אילן רמת גן. מאמן הנבחרת הוא ליאור דרור, ועוזר המאמן הוא גדי סלוביק. מנהל הנבחרת הוא טל רם.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות