נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותצפו: מסע הפרידה המרגש של מנכ"ל המרכז לעיוור מהחיים

צפו: מסע הפרידה המרגש של מנכ”ל המרכז לעיוור מהחיים

נתי ביאליסטוק-כהן, שפעל רבות למען עיוורים כמותו, הלך אתמול לעולמו. צפו בסרט של כאן 11, שליווה אותו בחודשיו האחרונים

נתי ביאליסטוק-כהן ז”ל

מנכ”ל המרכז לעיוור בישראל נתי ביאליסטוק-כהן, אדם לקוי ראייה בעצמו, הלך אתמול לעולמו עקב מחלה קשה, והוא בן 54 בלבד. הלווייתו תיערך היום בהר המנוחות בירושלים.

למרות המוגבלות, ביאליסטוק-כהן מילא שורה של תפקידים בכירים במגזר הציבורי והעסקי, ולפני חמש שנים מונה לתפקיד מנהל המרכז לעיוור. בין השאר שימש בעבר כיועץ לשר התקשורת. את עיקר חייו הקדיש לשיפור איכות החיים של אנשים עיוורים ולקויי ראייה בישראל, ובמסגרת זזו פעל רבות למען הנגשת המרחב הציבורי עבורם.

לפני יותר משנה חלה בסרטן, ולאחר שטיפולי הקו הראשון כשלו, הוא קיבל החלטה אמיצה: לוותר על טיפולי הקו השני, מתוך הבנה שחייו יתקצרו משמעותית, ומתוך תקווה שאיכות החיים עד למותו תהיה סבירה יותר ותאפשר לו להגשים עוד כמה חלומות שהיו מאופסנים במגירה.

לפני כשלושה חודשים הסכים ביאליסטוק-כהן שצוות של כאן 11 בראשות העיתונאית מיכל רבינוביץ’ יתלווה אליו בחודשי חייו האחרונים, ויתעד את ניסיונותיו לחוות עוד כמה חוויות עליהן חלם, ובהן להקליט שיר עם קרן פלס ולעשות צניחה חופשית. מה הוא הספיק ומה לא? אתם מוזמנים לצפות בכתבה המרגשת על האיש המיוחד הזה. יהי זכרו ברוך.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות