נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשות"פייבר" מישראל ו"סיילספורס" מארה"ב למען עובדים עם מוגבלויות

“פייבר” מישראל ו”סיילספורס” מארה”ב למען עובדים עם מוגבלויות

חברות הענק החלו פיילוט בישראל המכשיר סטודנטים עם מוגבלויות להפוך למנהלים במערכת סיילספורס

חברת הענק הישראלית Fiverr, שמחברת בין עסקים בכל העולם לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים (שווי של 6.5 מיליארד דולר), ידועה בפעילותה למען שילוב עובדים עם מוגבלות בזירת המסחר שלה ובשוק התעסוקה בכלל. כחלק מכך, השיקה החברה לאחרונה, בשיתוף חברת התוכנה האמריקאית סיילספורס (שווי של 235 מיליארד דולר), פיילוט בישראל המכשיר סטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות להפוך לאדמינים (מנהלים) במערכת סיילספורס.

ההכשרה, שהחלה ב-1 באוגוסט, תימשך 6 שבועות, ובמהלכה המשתתפים ילמדו את הכלים והמערכות של סיילספורס, מובילה עולמית בתחום ה-CRM שמספקת שירותי תוכנה לניהול קשרי לקוחות דרך האינטרנט. במקביל, יוכשרו החניכים על ידי המנטורים של Fiverr לגבי אופן השימוש בידע שלמדו בפלטפורמת Fiverr. התוכנית תכלול גם סדנאות והרצאות שיעבירו עובדי סיילספורס.

בסיום התוכנית, סיילספורס תפנה אל לקוחותיה ותמליץ על עבודה עם האדמינים המוסמכים דרך פלטפורמת Fiverr, ובדרך זו תספק להם ניסיון בעבודה שלא יוכלו להשיג בדרך אחרת.

בשנת 2020 השיקה Fiverr את Fiverr Empower, תוכנית המיועדת לסייע לאנשים עם מוגבלויות בבניית ניסיון מקצועי ותיק עבודות. זאת, על ידי הענקת הדרכה וסיוע בשימוש בזירת המסחר שלה, שבה הם יכולים להציע את שירותיהם כמוכרים.

ב- Fiverr מסבירים כי הם מרגישים אחריות להשתמש ביכולות של הפלטפורמה שלהם למטרה טובה ולסייע לכל מי שרוצה, אנשים עם או בלי מוגבלויות, למצוא הזדמנות להתפרנס ולהגיע להצלחה מקצועית. “בכדי לסגור פערים חברתיים”, נמסר מהחברה, “שתי החברות מספקות הזדמנויות לפיתוח קריירה מקצועית באמצעות תוכניות המקדמות כישרון, ומספקות גישה שווה לכולם לכלים העוזרים לקדם את הקריירה”.

 גם בסיילספורס מדגישים את השאיפה שלהם לסגור פערים חברתיים ולספק הזדמנויות תעסוקתיות שוות: “החברה מאמינה שיצירת מקום עבודה שעובד טוב יותר בשביל כולם היא צעד קריטי בהשגת מטרת העל – שוויון עבור כולם, בכל מקום, ללא תלות ביכולת או ברקע האישי”.

“מטרתה של Fiverr היא לספק לכל אדם את האפשרות לבנות עסק, מותג או להגשים את החלום שלו – ללא הבחנה בין יכולות האחד והאחר”, מסרהמור לוינהר-צנג, מנהלת תוכנית Fiverr Empower. “אנו מתכבדים ונרגשים לשתף פעולה עם חברה מובילה בעולם כמו סיילספורס ביוזמה שבאה להעצים אנשים עם מוגבלויות ולהעניק להם את האפשרות להתפרנס באמצעות פלטפורמת Fiverr, כשם שמאות אלפי אנשים ברחבי העולם עושים”.

כבר מעל לעשור ש-Fiverr מחברת בין עסקים בכל הגדלים מכל רחבי העולם לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים בקטגוריות רבות, ובהן עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידיאו, אנימציה ועוד. ב-12 החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2021, יותר מ-3.8 מיליון לקוחות רכשו באמצעות הפלטפורמה שלה מגוון רחב של שירותים מפרילנסרים ביותר מ-160 מדינות בעולם.

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

למידע נוסף על התוכנית לחצו > כאן או שלחו מייל לכתובת: [email protected]

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות