נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"



“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיחדשות"עם מקלות וחניקות": בני 12 תקפו לפי החשד ילד עם צרכים מיוחדים

“עם מקלות וחניקות”: בני 12 תקפו לפי החשד ילד עם צרכים מיוחדים

תלונה הוגשה למשטרה. אמו כתבה בקבוצת ווטסאפ של השכונה: "איש מהמבוגרים שהיו במקום לא נחלץ לעזרתו"

צילום המחשה: ביגסטוק

ילד עם צרכים מיוחדים מאזור השרון עבר תקיפה קשה במהלך סוף השבוע בידי שני ילדים בני 12 – כך שיתפה אמו בקבוצת הווטסאפ השכונתית. האם ציינה כי הגישה תלונה למשטרה.

לפי האם, האירוע התרחש ביום שישי בשטח השכונה בה מתגוררת המשפחה. לדבריה, הילדים התוקפים היכו את בנה במקלות, קשרו את ידיו וחנקו אותו. “הבן שלי הותקף בידי שני בריונים בני 12”, תיארה בפני מקורביה.

לטענתה, למרות שהאירוע התרחש לאור יום ולעיני עוברים ושבים, איש מהמבוגרים שהיו במקום לא נחלץ לעזרת הילד. דווקא ילדה קטנה שהייתה עדה למתרחש – סיפרה האם – התערבה וקראה לאחים שלה, והם אלה שהצליחו לעצור את האלימות נגד בנה.

באחת מקבוצות הווטסאפ של השכונה קראה אמו של הילד לכל מי שהיה עד לאירוע להגיע לתחנת המשטרה ולמסור עדות נגד התוקפים. כמו כן, ביקשה מכל מי שילדו היה קורבן לתקיפה דומה, להגיש תלונה במשטרה. “ביחד נעצור את האלימות ונאפשר לילדינו סביבה בטוחה ומוגנת”, כתבה להורים בקבוצה, וגם הודתה להם על התמיכה שהיא מקבלת.

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

הורים שקראו את ההודעה הזדעזעו מהמקרה וניסו לעזור לאם למצוא את החשודים במעשה. אחד ההורים כתב: “זה מזעזע, מאחלים לכם החלמה פיזית ונפשית קלה עד כמה שאפשר”. הורה נוסף כתב: “מסכן, איזו תחושה איומה והשפלה, זה נורא. כמה רוע יש בעולם הזה, כמה תוקפנות. הרבה אהבה”.

ככל הידוע, זהותם של החשודים ידועה למשטרה.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות