נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים



ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיחדשנותחשד: כך "הפכה" אמא את בנותיה ל"ילדות עם צרכים מיוחדים"

חשד: כך “הפכה” אמא את בנותיה ל”ילדות עם צרכים מיוחדים”

אם מנתניה נעצרה הבוקר בחשד שנתנה חומרי טשטוש לבנותיה (6 ו-7) במטרה לקבל קצבאות נכות מהביטוח הלאומי

צילום ארכיון: ביגסטוק

הותר לפרסום: צוות חקירה מיוחד של המשטרה וחוקרי הביטוח הלאומי עצרו הבוקר, (א’) בתום חקירה סמויה, תושבת נתניה בחשד לעבירות הונאה, מרמה והתעללות בחסרי ישע. זאת, על ידי מתן חומרי טשטוש לבנותיה הקטינות, במטרה לקבל קצבאות נכות ושירותים מיוחדים מהביטוח הלאומי.

חוקרי אגף החקירות של הביטוח הלאומי פתחו לאחרונה בחקירה סמויה, עם קבלת מידע מהקהילה בדבר חשד כי תושבת נתניה נותנת על פי החשד לבנותיה, בנות 6 ו-7, חומרים שונים על מנת לטשטש אותן בבואן לוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי, במטרה להונות ולקבל קצבאות נכות ותקציבי עתק לשירותים מיוחדים.

בהתאם לחשדות החמורים, הוקם צוות חקירה מיוחד (צח”מ) המשותף לאגף החקירות בביטוח הלאומי וחוקרי המשטרה בתחנת נתניה. הצוות חקר במישור הסמוי את החשד לפגיעה בחסרי ישע, ועם התפתחות החקירה עלה חשד בדבר יצירת מצג שווא של האם בפני הוועדות של הביטוח הלאומי הנוגע לכל שמונת ילדיה, תוך טענות שונות בדבר היותם ילדים עם צרכים מיוחדים, שעה שהם בריאים לחלוטין. כל זאת, במטרה לקבל קצבאות במרמה הנאמדות בכ-50,000 שקלים מדי חודש.

הבוקר, חוקרי המשטרה של תחנת נתניה עצרו את החשודה, ובמקביל תפסו מסמכים רפואיים שונים וחומרים שהועברו להמשך מיצוי ראיות. בנוסף , גורמי רווחה עורבו לטובת טיפול בכלל הילדים ותשאול הקטינים על ידי חוקר מוסמך של הרווחה.

בכוונת המשטרה להביא מחר את החשודה לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה ולבקש להאריך את מעצרה בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות