נושאים קשורים

נפגעתם במלחמה? הכשרות בהייטק מחכות לכם בעלות סמלית בלבד

מפעל הפיס, איכילוב, סיסקו וחברות מובילות נוספות משיקים קורסים טכנולוגיים לנפגעי "חרבות ברזל" במסגרת פרויקט "שווים בתעסוקה". כל הפרטים בכתבה

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"



הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר
ראשיחדשותמה עשה עבריין מין מורשע בכיתת חינוך מיוחד בפתח תקווה

מה עשה עבריין מין מורשע בכיתת חינוך מיוחד בפתח תקווה

כתב אישום הוגש נגד תושב אלעד בן 26 שעבד כסייע למורה לחינוך מיוחד על אף היותו מורשע בעבירת מין בצעירה

צילום הדמיה: ביגסטוק

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בימים האחרונים לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד תושב אלעד בגין עבירה על איסור העסקה, וזאת לאחר שעבד במוסד לחינוך מיוחד בפתח תקווה על אף היותו מורשע בעבירת מין.

על פי כתב האישום, הנאשם, חיים טרנטו, בן 26, עבד בין החודשים ספטמבר 2018 למאי 2021 כסייע למורה לחינוך מיוחד בבית הספר “בית יהודה” בפתח תקווה, למרות שבחודש ינואר 2020 הוא הורשע בעבירת מין. בכך, הפר לכאורה את האיסור על מניעת העסקה של עברייני מין שחל עליו.

טרנטו הורשע בתחילת 2020 בהתאם להודאתו בכתב אישום מתוקן בביצוע מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה בצעירה בת 22. על פי ההרשעה, הוא הציע לה עבודה תוך שהציג את עצמו בשם אחר, וכן הציג בפניה פרטים מומצאים ביחס להצעת העבודה. בתוך כך הוא זימן את הצעירה לביתו לראיון עבודה, במהלכו שאל אותה שאלות אינטימיות, הציג לה תמונות של אביזרי מין ומישש את גופה. משפטו של טרנטו צפוי להיפתח בחודש מאי הקרוב.

“בית יהודה” הוא בית ספר לחינוך מיוחד חרדי הנמצא בבעלות עיריית פתח תקווה ורשת מעיין החינוך התורני. בבית הספר (יסודי וחטיבה) לומדים ילדים בגילאי 6 עד 18 עם קשיים קוגניטיביים וחברתיים.

מעיריית פתח תקווה נמסר בתגובה:”מדובר במוסד שאינו עירוני והעובד שכנגדו הוגש כתב האישום נקלט על ידי עמותת מעיין החינוך התורני ולא על ידי העירייה. יודגש כי העירייה ומשרד החינוך הנחו את כלל מוסדות החינוך בעיר, ובתוכם גם את עמותות החינוך של המוכר שאינו רשמי, לקלוט עובדי הוראה לאחר שהציגו טופס על היעדר עבירות מין מהמשטרה כנדרש”.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: “באפריל 2021 התקבל לראשונה במשרד מידע ממשטרת ישראל כי הסייע הורשע בביצוע עבירת מין. מיד לאחר קבלת המידע בעניינו פנה המשרד לרשת החינוך המעסיקה את העובד, והיא פיטרה אותו מעבודתו”.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות