נושאים קשורים

פיתוח ישראלי: מברשת שיניים לאנשים עם מוגבלות

"אוטודנט" פיתחו מברשת אוטונומית, שעוזרת לאנשים עם מגבלות מוטוריות בפעולת הצחצוח. בחברה מתגאים: "צריך רק ללחוץ על כפתור, והמברשת עושה את כל העבודה"

דיסנילנד נגד הונאות נכים: “מי שיזייף תעודה יורחק לצמיתות”

ענקית פארקי השעשועים טוענת לעלייה במספר המתחזים לאנשים עם מוגבלות – כדי לקצר תורים. הודיעה: "מי שימסור הזהרת כזב, יורחק מכל הפארקים שלנו ללא אפשרות חזרה"

משרד החינוך אישר לחזור לפעילות החופש בחינוך המיוחד, אבל לא קבע מתי

המשרד הבוקר: "לאור השינויים במדיניות פקע"ר, הפעילויות החינוכיות בחופשת הפסח יוחזרו בכל רחבי הארץ. החזרה לפעילות תהיה הדרגתית". במרכז השלטון המקומי מתחו ביקורת: "אי אפשר לחזור בלחיצת כפתור"

“הציורים הם רגשותיי, האוטיזם שלי. המציאות שלי”

התערוכה החדשה של האמן האוטיסט דן שטיין, היא ביטוי יוצא דופן של רגש טהור. "אם תראו אותי מצייר, תחשבו שזה מה שאני צריך לעשות לשארית ימי חיי"



גם מחר לא יתקיימו מסגרות בחינוך המיוחד

בעקבות הנחיות פיקוד העורף, אלפי ילדים עם מוגבלויות יאלצו להישאר בבית. אילו מוסדות בכל זאת יהיו פעילים? כל הפרטים
ראשיבריאותמה עושה מכון יופי באמצע בית חולים לוינשטיין

מה עושה מכון יופי באמצע בית חולים לוינשטיין

מאושפזות בבית לוינשטיין יזכו לטיפולי טיפוח ללא עלות. מאחורי הפרויקט: חברת לוריאל ישראל והמרכז השיקומי

מנהל המרכז ד”ר חגי אמיר (מימין) ומנכ”ל לוריאל ישראל אלי שגיב עם מטופלת במכון היופי החדש בבית לוינשטיין. צילום: גדי סיארה

חברת לוריאל ישראל השיקה מרכז טיפוח ויופי בשיתוף עם המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה. הקמת הסלון היא במסגרת התוכנית“Beauty for a better life”  של קונצרן לוריאל העולמי. 

מדובר במרכז הטיפוח השלישי אותו מקימה לוריאל בארץ. המטרה שלו היא להעניק טיפולי טיפוח, יופי ושיער למשתקמות המאושפזות במרכז לוינשטיין, בהתנדבות מלאה וללא עלות, על ידי קוסמטיקאיות מומחיות. 

המרכז יעניק טיפולים אסתטיים כגון טיפולי פנים, טיפוח ציפורניים וכדומה, בנוסף לשירותי מספרה הקיימים גם הם בהתנדבות למאושפזות במרכז הרפואי. בלוריאל ובבית לוינשטיין מקווים שהמטופלות יזכו לרגעים של רוגע, שקט והנאה. 

כלל הפעילות במרכז הטיפוח, כולל עיצוב החלל, הציוד ומוצרי הטיפוח, הינה בתרומה מלאה של לוריאל ישראל ובהתנדבות מלאה של קוסמטיקאיות הפועלות במקום, בהובלת אורלי אביסדריס. 

לוינשטיין הוא המרכז השיקומי הגדול בישראל והוא שייך לשירותי בריאות כללית. המרכז הרפואי מתמחה בטיפול בנפגעי תאונות אזרחיות וצבאיות, פצועי צה”ל, נפגעי פעולות טרור, מחלות הגורמות נכות, נפגעי שדרה, קטועי גפיים, משתקמים לאחר אירוע מוחי, משתקמים ממחלות כרוניות של מערכת העצבים (כגון מחלת פרקינסון וטרשת נפוצה) ואנשים לאחר ניתוחים. המרכז מתמחה גם בשיקום ילדים ונוער מגיל שנתיים עד 18 הסובלים מפגיעות שונות. 

הרעיון והיוזמה להקמת מרכז הטיפוח הגיעו מד”ר קורין צרפתי שריה, מנהלת המחלקה לשיקום נוירולוגי ב׳ בלוינשטיין, ונעמי שחם, עובדת סוציאלית של המחלקה, שפרשה לאחרונה לגמלאות. 

“אנו שמחים מאוד על הבחירה של לוריאל ישראל במרכז שלנו ובמטופלינו”, בירך ד”ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי השיקומי לוינשטיין. “בפרשת השבוע קראנו על בניית ארון העדות. כתוב כי ציפו אותו זהב ‘מבית ומחוץ’. תהליך השיקום הוא תהליך ששואף להחזיר את המטופל לתפקוד מקסימלי במטרה שישוב לבית ולקהילה. אנו במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין דוגלים בגישה רב תחומית אינטגרטיבית המשלבת ראייה של המטופל מעבר לפן הרפואי והתפקודי, גם בהיבטים של רווחה אישית, חברתית ונפשית. זהו חלק מ’הבית’. מרכז הטיפוח מהווה תרומה משמעותית עבור מטופלינו, תוך שיפור האסתטיות ‘מבחוץ’. זה משלים את מעגל השיקום מכל הבחינות – ‘מבית ומחוץ'”. 

מנכ”ל לוריאל ישראל, אלי שגיב, סיכם: “אחרי שני מרכזים שהקמנו ופועלים בהצלחה במרכז האונקולוגי בתל השומר ובמרכז התעסוקה השיקומי של עמותת אוהל שרה בבני ברק, אנו גאים להרחיב את מערך מרכזי הטיפוח והיופי ההתנדבותיים שלנו ולשתף פעולה עם המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין. הבנו שהחיבור בין טיפוח ויופי חיצוני לבין תחושה פנימית טובה הוא חיבור נכון בין גוף ונפש, ואנו שמחים להביא בהתנדבות את הידע, הכלים, המוצרים והאנשים שלנו לטובת המשתקמים בלוינשטיין. אנו מאמינים שכאשר הנפש מעודדת, הגוף מקבל כוחות חדשים להתמודדות עם הקשיים. מרכז הטיפוח והיופי מיועד להעניק למשתקמים מקום מרגוע מתהליכי השיקום שהם עוברים והנאה מטיפולי טיפוח ויופי יעילים ומרגיעים”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות