נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותשחקנים עם תסמונת דאון יככבו בתפקידים הראשיים בסרט חדש

שחקנים עם תסמונת דאון יככבו בתפקידים הראשיים בסרט חדש

"יש לכולנו אינסוף אפשרויות סביבנו ולכולם מותר לאהוב”, אומרת הכוכבת הראשית של "צבעו את עולמי באהבה" – סיפור אהבה של צעירים עם תסמונת דאון

לילי ד. מור (מימין) ודיוויד דה-סנקטיס. צילום מתוך עמודי הפייסבוק שלהם
לילי ד. מור (מימין) ודיוויד דה-סנקטיס. צילום מתוך עמודי הפייסבוק שלהם

לילי ד. מור, ודיוויד דה-סנקטיס, שחקנים עם תסמונת דאון, ישחקו בתפקידים הראשיים בסרט “Color My World with Love” (צבע את עולמי באהבה) שישודר בהמשך השנה בערוץ הולמארק.

הסרט יספר את סיפורה של קנדל בת ה-22 (מור), ציירת מוכשרת עם תסמונת דאון, שמתאהבת בבראד (דה-סנקטיס) – גם הוא חי עם תסמונת דאון. אמה של קנדל חוששת שהלב של בתה יישבר, והיא מנסה להפריד ביניהם. עם הזמן מגלה האם שלאהבה אין גבולות ושלכל אחד שמורה הזכות לאהוב.

אפילו אנשים עם מוגבלויות רוצים להתחתן

“לכולם יש חלום להתאהב ולהתחתן יום אחד, אפילו אנשים עם מוגבלויות”, אומרת מור. “אני מקווה שהצופים יבינו את המסר של הסרט על כך שיש לכולנו אינסוף אפשרויות סביבנו ושלכולם מותר לאהוב”.

מור ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בדרמה הקומית “אמת או חובה” של נטפליקס, סדרת גיבורי העל “בעלי היכולות”, של פוקס, הסיטקום “Teachers” (מורות) ב-TVLand ועוד. מור גם סיימה לאחרונה צילומים של פיילוט לסדרה בשם Dangerous Moms (אימהות מסוכנות) שמיועדת לרשת NBC.

לדה-סנקטיס, לעומתה, יש פחות נסיון על המסך. הוא הופיע ב-2014 בסרט Where Hope Grows (המקום שבו צומחת תקווה), בתפקיד זעיר בסרט נוסף, והופיע במספר תוכניות אירוח.

סרט שמראה את החיים האמיתיים

היוצרים ציינו כי “היוזמה של הולמרק להגיע לקהלים מגוונים יותר, היא חלק משיח גדול יותר על ייצוג מוגבלות בתקשורת, במיוחד כשסטנדרטים של יופי מוטלים בספק בתעשיות האופנה והקוסמטיקה”.

מאז ההכרזה על הסרט, משתמשים ברשתות החברתיות שיבחו את הרשת על החלטתה לשים את הזרקור בנושא סיפור אהבה של אנשים עם מוגבלויות. מגיב אחד כתב “אני שמח שהולמרק מראה סרטים שמשקפים את החיים האמיתיים. אנשים יכולים להתייחס לדמויות ולראות את עצמם במצבים המוצגים בסרט. הסרט הזה יכול לתרום רבות בהרחבת נקודת המבט של כולם על שונות”.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות