נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים



ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותהתחתונים החדשים של קים קרדשיאן מתאימים לכולן

התחתונים החדשים של קים קרדשיאן מתאימים לכולן

אלופה פראלימפית משתפת פעולה עם כוכבת הריאליטי ומעצבת האופנה בקולקציה מותאמת של מותג ההלבשה התחתונה SKIMS: "אני יכולה לעמוד, אני יכולה לשבת, אני יכולה ללבוש אותם בכל תנוחה"

סקואט באסט בתחתוני SKIMS. צילום Vanessa Beecroft
סקאוט באסט בתחתוני SKIMS. צילום Vanessa Beecroft

הספורטאית הפראלימפית האמריקאית סקאוט באסט, מככבת בפרסומות החדשות של מותג ההלבשה התחתונה SKIMS של קים קרדשיאן. הפרסומות מבשרות על החידוש האחרון של המותג – הלבשה תחתונה שמותאמת לנשים עם מוגבלות.

“המטרות העיקריות הן נוחות וניידות, והקולקציה כוללת את חתימת המותג ‘Fits Everybody’ (מתאים לכולן) עם סגירות מותאמות”, אומרים מפתחי המותג. “השתמשנו בטכנולוגיה מיוחדת כדי לוודא שהסגירות נוחות ודיסקרטיות, בניגוד למותגים מותאמים אחרים שכוללים רוכסנים מסורבלים, סקוטש שנדבק לכל דבר או אפילו מגנטים כבדים שיוצרים נפח”.

כבר לא מסתבכות עם הרגל התותבת

באסט, שאיבדה את רגלה הימנית בילדותה, הדגימה את השימושיות של המוצרים בסרטוני הקמפיין. “זה ממש נהדר שנשים כמוני יכולות ללבוש בגדים תחתונים כמו כולן. בדרך כלל אני צריכה לשבת ולהשחיל את הרגל התותבת שלי דרך צד אחד, ואת הרגל השנייה דרך הצד השני. עם המוצרים המדהימים האלה, אני יכולה לעמוד, אני יכולה לשבת, אני יכולה ללבוש אותם בכל תנוחה”, אמרה באסט וסיכמה: ״ ממש קל להיכנס ולצאת מהבגדים, הם שטוחים וקלי משקל”.

מעריצות המותג מילאו את הרשת בתגובות ששיבחו את SKIMS על החדשנות. “זו דוגמה מצוינת להכללה שלא תמיד רואים באופנה”, כתבה אחת מהן. אחרת הגיבה: “כנעזרת בכיסא גלגלים, אני כל כך שמחה על הקולקציה הזו, תודה לכם”. גם דניאל הנסן, החותרת הפראלימפית, שיבחה את שיתוף הפעולה של SKIMS עם ספורטאים פראלימפיים כבר ביוני 2021, כשהמותג הפך לשותף הרשמי של המשלחת האמריקאית. “כשקיבלנו את הסקימס שלנו בכפר הפראלימפי זה היה מדהים! תודה על זה”, כתבה.

ב-SKIMS מבטיחים: זו רק ההתחלה

באסט, שמייצגת את הספורטאים הפראלימפיים ששיחקו בטוקיו, אומרת כי התחרות היא פלטפורמה מדהימה לאנשים שחיים עם מוגבלויות. היא סיפרה בעבר על חשיבות הייצוג במשחקים הפראלימפיים: “זו תצוגה מדהימה לא רק של מה הגוף האנושי יכול לעשות, אלא מה הרוח האנושית מסוגלת להשיג ולהתגבר”, אמרה. “עד היום, אנשים עם מוגבלויות נאבקים למען כל כך הרבה זכויות אדם בסיסיות שבמידה רבה נשללות מהם. אני חושבת שחלק מזה הוא האופן שבו החברה רואה אנשים עם מוגבלות כפחותים ולא שווים או ראויים לאותן הזדמנויות. המשחקים הפראלימפיים הם כלי עצום שמסייע בהעלאת המודעות לשוויון והכלה, וכך גם המותג של SKIMS שנותן מענה לכולן”.

יוצרי הקולקציה המותאמת של SKIMS מקווים לספק את אותה רמת ביטחון לכל מי שצריכה בגדים מותאמים, וביקשו מהעוקבים לשתף בחידושים נוספים שהם רוצים לראות בעתיד. “זוהי רק ההתחלה”, הם מבטיחים. באסט סיפרה שיוזמות כמו של המותג עוזרות לה לאמץ את הכוח שבמוגבלותה. “יש לי גוף שאני לא יכולה לשנות, אירועים שלא ניתן לשנות שהובילו לאובדן רגל ימין שלי, ולצלקות ולכוויות שיש לי”, אמרה. “אלו סימנים של כל הדברים שעברתי, אבל גם תזכורת נהדרת לכך שניצלתי, ושאני לוחמת”.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות