נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"



“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותבן 17 חשוד שהתעלל בצעיר עם מוגבלות דרך משחק ברשת

בן 17 חשוד שהתעלל בצעיר עם מוגבלות דרך משחק ברשת

החשד: איים על הצעיר וגרם לו לבצע בעצמו מעשים מזעזעים. הנער חשוד גם בהתעללות בנערים אחרים ובגניבה מהם

“פורטנייט”. צילום מביגסטוק

משטרת באר שבע עצרה נער בן 17 מאשקלון בחשד ששידל אדם בן 22 עם מוגבלות שכלית התפתחותית לפגוע בעצמו. הנער, שלו עבר פלילי, חשוד שפנה אל האדם עם המוגבלות דרך המשחק “פורטנייט”, ואז שיכנע אותו לדקור את עצמו עד זוב דם, לפצוע את אצבעותיו ולאכול את צרכיו, ולא – ישלח אנשים שיהרגו אותו.

בחודש אפריל האחרון, שוטרי תחנת הנגב קיבלו תלונה מאופוטרופוס של הקורבן נגד הנער. על פי החשד, הנער רכש את אמונו של האדם עם המוגבלות, וגנב ממנו את פרטי ההתחברות למשחק. כשהוא דרש אותם בחזרה, הנער החל לסחוט אותו באיומים, לפי החשד. עוד הוא חשוד בהתעללות מינית בחסר ישע, מעשה מגונה בהסכמה שהושג במרמה וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

תלונות נוספות על התעללות וגניבה

תלונה נוספת במשטרה הוגשה נגד הנער, והוא חשוד ששידל נער בן 12 מהדרום להעביר לו את פרטי חשבון הבנק של הוריו, מה שאיפשר לו לגנוב 2,000 שקלים. בנוסף, הנער חשוד שהתקין אפליקציה של בנק שבו התנהל חשבונה של האם של בן ה-12, וניסה להעביר לחשבונו סכום של 48,000 שקלים.

הנער נחשד גם שפירסם פוסטים משפילים נגד קטין וקטינה, בהם הוא מאשים אותם בפדופיליה ובעוקץ של כרטיסי אשראי.

הנער נעצר לפני כשלושה שבועות על ידי מחלק נוער באר שבע ומעצרו הוארך עד כה. אתמול הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום, אבל הנער מכחיש את המעשים.

פקד יוני דסקלו, קצין הנוער של תחנת באר שבע, מסר: “אנו פונים להורים לגלות ערנות בנעשה בקרב בני הנוער ולדווח על כל אירוע חריג”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות