נושאים קשורים

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"

דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"

“בונוסים לבכירים יותנו בקליטת עובדים עם מוגבלות”

כך אמרה רשות החברות הממשלתיות במהלך דיון בוועדת הרווחה בהצעת החוק לשילוב עובדים עם מוגבלות בחברות אלה. ההצעה אושרה לקריאה שנייה ושלישית

הכירו: כמה מותגים בינ”ל מהם תוכלו לרכוש בגדים נגישים

בכל שנה מפסידות יצרניות הביגוד כ-3 טריליון דולר בגלל אי הכללת אנשים עם מוגבלויות כקהל יעד. ריכזנו עבורכם שישה מותגים שדווקא כן פועלים לקידום אופנה נגישה



האם זה הרכב הנגיש בעולם?

המעצב הראשי של ענקית רכבי היוקרה יגואר חבר לארגון שמתמחה בהנגשה – ויחד הם עיצבו את ה-eVita, מכונית חשמלית שנועדה לאכסן כיסאות גלגלים בקלות
ראשיחדשותעובד בית ספר לחינוך מיוחד בירושלים חשוד בפגיעה מינית בתלמידים

עובד בית ספר לחינוך מיוחד בירושלים חשוד בפגיעה מינית בתלמידים

העובד נעצר אתמול. המשטרה חושדת כי פגע בנער בן 15 עם צרכים מיוחדים ובתלמידים נוספים, במיוחד בעת האחרונה

משטרת ישראל - אילוסטרציה
משטרת ישראל – אילוסטרציה

צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב אזור ירושלים שעובד בבית ספר לחינוך מיוחד בעיר, נעצר אתמול בחשד שביצע עבירות מין ואלימות בתלמידים במקום.

החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת שלם בבירה, והוא יובא הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. המדינה ביקשה להתיר את פרסום זהותו, אך עורך דינו ביקש הארכת זמן כדי לקבל צו מניעה וקיבל ארכה עד השעה 15:00.

בין השאר נבדק חשד כי הצעיר פגע בנער בן 15 עם צרכים מיוחדים, אך ההערכה במשטרה היא שהוא פגע בתלמידים נוספים, במיוחד בעת האחרונה. לטענת חוקרי המשטרה הוא הודה בכמה מקרים, אך הם חוששים כי הוא פגע גם בילדים מחוץ לבית הספר.

“משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה במטרה להגיע לחקר האמת, לפעול להגנה על ילדים ובני נוער בכל מקום ולחתור למיצוי הדין עם אותם אלו שיפגעו בהם”, נמסר ממשטרת ישראל.

כתב “ווינט” חיים גולדיטש צייץ בטוויטר כי החשוד נעצר לאחר שהגיע לרשויות הרווחה בחודש שעבר והתוודה על מעשיו, לדבריו אחרי שחש ייסורי מצפון קשים. עבודתו בבית הספר הופסקה באופן מיידי.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות