נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותעובד בית ספר לחינוך מיוחד בירושלים חשוד בפגיעה מינית בתלמידים

עובד בית ספר לחינוך מיוחד בירושלים חשוד בפגיעה מינית בתלמידים

העובד נעצר אתמול. המשטרה חושדת כי פגע בנער בן 15 עם צרכים מיוחדים ובתלמידים נוספים, במיוחד בעת האחרונה

משטרת ישראל - אילוסטרציה
משטרת ישראל – אילוסטרציה

צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב אזור ירושלים שעובד בבית ספר לחינוך מיוחד בעיר, נעצר אתמול בחשד שביצע עבירות מין ואלימות בתלמידים במקום.

החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת שלם בבירה, והוא יובא הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. המדינה ביקשה להתיר את פרסום זהותו, אך עורך דינו ביקש הארכת זמן כדי לקבל צו מניעה וקיבל ארכה עד השעה 15:00.

בין השאר נבדק חשד כי הצעיר פגע בנער בן 15 עם צרכים מיוחדים, אך ההערכה במשטרה היא שהוא פגע בתלמידים נוספים, במיוחד בעת האחרונה. לטענת חוקרי המשטרה הוא הודה בכמה מקרים, אך הם חוששים כי הוא פגע גם בילדים מחוץ לבית הספר.

“משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה במטרה להגיע לחקר האמת, לפעול להגנה על ילדים ובני נוער בכל מקום ולחתור למיצוי הדין עם אותם אלו שיפגעו בהם”, נמסר ממשטרת ישראל.

כתב “ווינט” חיים גולדיטש צייץ בטוויטר כי החשוד נעצר לאחר שהגיע לרשויות הרווחה בחודש שעבר והתוודה על מעשיו, לדבריו אחרי שחש ייסורי מצפון קשים. עבודתו בבית הספר הופסקה באופן מיידי.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות