נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאוטיזםמקסיקו: אמא נרצחה בגלל קולות שהשמיע בנה האוטיסט

מקסיקו: אמא נרצחה בגלל קולות שהשמיע בנה האוטיסט

לוז רקל פדילה בת ה-35 הוצתה בפתח ביתה על ידי אלמונים. על פי החשד, הם כעסו על הרעשים שעשה בנה בן ה-11

לוז רקל פדילה. צילום - מתוך טוויטר
לוז רקל פדילה. צילום – מתוך טוויטר

אישה בת 35 ממקסיקו הוצתה למוות לפני כחודש, ככל הנראה בעקבות קולות שהשמיע בנה בן ה-11, נכה שמאובחן עם אוטיזם, כך דווח בכלי תקשורת מקומיים במקסיקו וב-BBC.

האישה, לוז רקל פדילה, מתה מפצעיה לאחר שארבעה בני אדם, בראשם בן זוגה לשעבר, התיזו אלכוהול על גופה והדליקו אותה באש. הכוויות החמורות כיסו 90% משטח גופה.

דיווחים אחרים מספרים על סכסוך בין פדילה לשכניה, בגלל הערותיה על המוזיקה הרועשת שהשמיעו, שהטרידה את בנה הנכה. גרסה זו טוענת כי מאז שהעירה לשכניה על המוזיקה הרועשת, קיבלה במשך חודשים איומים על חייה, שבגינם אף התלוננה לרשויות – ללא מענה.

הכתובת הייתה על הקיר

מקרה הרצח של פדילה עורר זעם רב במקסיקו, הן בגלל האכזריות שבו התבצע, והן בגלל העובדה שלא קיבלה מענה מהרשויות חודשים לאחר תלונתה.

ימים ספורים לפני שהאם נרצחה, היא קיבלה מסר מאיים מרוצחיה, ככל הנראה. על קירות השטח המשותף של מתחם הדירות שבה התגוררה רוססה הכתובת: “אני הולך לשרוף אותך בחיים”. פדילה שיתפה צילום של כתובת הגרפיטי בחשבון הטוויטר שלה. למרות סימן האזהרה הברור הזה, השלטונות לא נקפו אצבע, על פי הדיווחים.

“עד מתי אצטרך לחיות בפחד שמשהו עלול לקרות למשפחה שלי והתוקף שלי עדיין מסתובב חופשי?”, כתבה פדילה ברשת החברתית לקבוצה של אנשים המטפלים בקרובי משפחה עם מוגבלויות. חברי הקבוצה סיפרו כי היא קיבלה איומים מרובים, בין היתר משכן שהתנגד לרעש שבנה עשה.

עדיין אין חשוד במעשה

ממשרד התובע הכללי המטפל בתיק אישרו כי פדילה הגישה תלונה, והשכן הגיע לתחנת המשטרה מרצונו כדי לתת עדות בתיק. כרגע אין מספיק ראיות כדי לשייך את השכן לזירת הפשע.

על פי הדיווחים שנאספו עד כה, השכן לא זוהה כאחד מארבעת האנשים שנראו תוקפים את פדילה באותו הלילה, ועד כה לא נעצרו חשודים נוספים במעשה.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות