נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"
הסתדרות 480-100

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותלצפות ולהזדעזע: שודדים מכים פגוע נפש על כיסא גלגלים

לצפות ולהזדעזע: שודדים מכים פגוע נפש על כיסא גלגלים

פרקליטות מחוז ת”א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סהר מורציאנו (22) מאזור ואשר ממן (46) מבת ים. זאת, לאחר ששדדו אדם עם מוגבלות פיזית ונפשית המתנייד בכיסא גלגלים. מכתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד איהב נופל, עולה כי בתחילת החודש שהו הנאשמים במרכז מסחרי בבת ים. משהגיע המתלונן למרכז, הושיב אותו מורציאנו […]

אירוע השוד המזעזע בבת ים. צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ת”א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סהר מורציאנו (22) מאזור ואשר ממן (46) מבת ים. זאת, לאחר ששדדו אדם עם מוגבלות פיזית ונפשית המתנייד בכיסא גלגלים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד איהב נופל, עולה כי בתחילת החודש שהו הנאשמים במרכז מסחרי בבת ים. משהגיע המתלונן למרכז, הושיב אותו מורציאנו בסמוך לאחד העסקים במרכז, כשהוא ישוב על כיסא הגלגלים וקסדה על ראשו. באותה עת החזיק המתלונן בתיק שהיה ברשותו סכום כסף שגובהו אינו ידוע. בסמוך להגעתו של המתלונן ניגש אליו ממן ובין השניים החלו חילופי דברים, אז בעט ממן ברגלו של המתלונן, אחז את הקסדה שעל ראשו, משך אותה והטיח אותה בעוצמה בראשו.

לאחר מכן ניגש ממן לתיקו של המתלונן והוציא ממנו מספר שטרות. בהמשך, ניגש ממן ובנוכחות מורציאנו איים על המתלונן כי יהרוג אותו אם לא יעביר לו סכום כסף נוסף, היכה אותו באמצעות אגרוף בחזה וסטר לו. המתלונן, שחשש מפניהם, הוציא סכום כסף נוסף מהתיק ומסר אותו לנאשמים.

מספר שעות אחר כך  ניגשו הנאשמים אל המתלונן כאשר כל אחד נושא על גופו סכין, וממן אף החזיק חפץ דמוי אקדח המכיל גז מדמיע. אז החל ממן לאיים על המתלונן באמצעות אקדח הדמה ודרש סכום כסף נוסף. כתוצאה מכך הוציא המתלונן סכום כסף נוסף והעבירו למורציאנו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה נגדם במקביל, ציין עו”ד נופל: “מדובר במי אשר ביצעו בצוותא ולאורך מספר שעות עבירת שוד כלפי קורבן חסר ישע, וזאת בטבורה של עיר, ליד מרכז מסחרי שוקק חיים. המשיבים לא בחלו בשימוש באיומים בוטים ובאמצעים אלימים כלפי נפגע העבירה, אשר בשל פחדו מהם מיאן לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה – דבר המלמד אף הוא על מסוכנותם המופלגת”.

לטענת הפרקליטות, הנאשמים גם פעלו להעלים ראיות, ובנוסף איים ממן על המתלונן לבל ימסור למשטרה כי הוא  גנב ממנו כספים. אם זה לא מספיק, בעת שנעצר תקף ממן את שוטר הסיור.

לנאשמים מיוחסות עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט. לממן יוחסו גם עבירות של הדחה בחקירה ותקיפת שוטר במילוי תפקידו.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות