נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותראשוני: גופת אישה נמצאה במעון חוסים בבנימינה

ראשוני: גופת אישה נמצאה במעון חוסים בבנימינה

המשטרה ביקשה לנתח את הגופה, אבל המשפחה הצליחה לשחרר אותה, בסיוע זק"א, כדי להביא אותה לקבורה

ניידת משטרה
ניידת משטרה

אישה בת 35 נמצאה אמש (ד’) ללא רוח חיים, במעון חוסים בבנימינה. המשטרה ביקשה לנתח את הגופה, אך המשפחה התנגדה ופנתה לבית המשפט, באמצעות המחלקה המשפטית של ארגון זק”א, בבקשה לזרז את שחרור הגופה ולהביאה לקבורה מיידית. 

בדיון שהתקיים הבוקר (ה’) בבית משפט השלום בחדרה, אצל השופט אהוד קפלן, הוחלט כי לא קיימת עילה לנתיחה, ומוטב היה לו המשטרה הייתה חוסכת את הצער למשפחה ולא מגישה כלל בקשה לבצעה.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות