בקרוב לקוחות חברת חשמל עם לקויות ראייה יוכלו לקבל את כל פרטי החשבונית באופן ברור יותר, נגיש ובהיר, כולל קישורים לביצוע פעולות נוספות באופן פשוט, ואפשרות לקרוא אותה במכשירים הניידים התומכים.
חברת החשמל מסיימת בימים אלה פיילוט של הפקת חשבונית תשלום חדשה וידידותית הנשלחת במייל ובסמס. עד כה חשבון החשמל נשלח בדואר (או במייל) ולא היה נגיש לאנשים עם מוגבלות בראייה או עיוורון.
החשבונית החדשה, שתגיע בהדרגה לכלל הלקוחות, תבליט את פריטי המידע החשובים ותציג אותו בפונטים גדולים וברורים יותר. בראשם: כמות הצריכה, תקופת החשבון והסכום לתשלום. בנוסף, יהיו קישורים לביצוע פעולות שונות, ופירוט על צריכת החשמל האישית. הודות לשינוי החשבונית תהיה נגישה יותר מבעבר, לאפליקציות להקראת המסך.
פועלים להנגשה
שירות חדש נוסף של חברת החשמל, שיקל על אנשים עם מוגבלויות, הוא המענה בוואטסאפ. השירות מאפשר ללקוחות חירשים ובכלל, לדווח על תקלה או מפגע וגם למסור קריאת מונה ולשלם חשבונות חשמל (באמצעות קבלת קישור לאתר מאובטח), כל זאת ללא צריך להמתין לנציג.
“אנחנו פועלים כל העת לשפר, לשדרג, להנגיש ולהוסיף מגוון ערוצי שירות לטובת כל הלקוחות שלנו. שירותים חדשים ודיגיטליים מאפשרים שימוש ידידותי ונוח עבור אנשים עם מוגבלויות, ומייתרים את הצורך בהגעה לנקודות השירות, או בצורך להיעזר באדם נוסף”, אמר אורן הלמן, סמנכ”ל שירות, בחברת החשמל. חשוב לנו שכל לקוחותינו ייהנו מחוויית לקוח ולכן אנחנו פועלים בכל הערוצים ונמשיך לעשות עוד למען מטרה חשובה זו”.
החשבונית נשלחה עד כה ל-60,000 ממשתתפי הפיילוט שנרשמו לקבלת השירות, זאת במטרה להקל על אנשים עם מוגבלות, אבל לא רק הם, אלא בחברת החשמל מצהירים כי החשבונית החדשה תגיע בהקדם לכלל אזרחי ישראל.