נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאוטיזםנערה הגנה על ילד עם צרכים מיוחדים – ואיבדה את עינה

נערה הגנה על ילד עם צרכים מיוחדים – ואיבדה את עינה

צעירה מארה"ב הותקפה במקום עבודתה לאחר שהתעמתה עם בריונים שניסו להכות ילד עם מוגבלות. "אמרתי שזה לא בסדר", סיפרה מביה"ח לאחר שנפצעה בעינה

ביאנקה פלומרה. צילום - מתוך דף גיוס הכספים
ביאנקה פלומרה. צילום – מתוך דף גיוס הכספים

ביאנקה פלומרה בת ה-19 הגיעה לעבודתה במסעדת Habit Burger Grill בקליפורניה, והבחינה בארבעה גברים שנכנסים למסעדה ונטפלים לילד עם צרכים מיוחדים – אחיו של אחד מעמיתיה לעבודה שחיכה לסיום המשמרת שלהם. “החלטתי להתערב, ניגשתי לאחד הגברים וביקשתי ממנו להפסיק”, סיפרה לאחר מכן מבית החולים בו היא מאושפזת נוכח פציעותיה הקשות.

“הוא איים עלינו ואמר שהוא הולך להרביץ לילד אם הוא ימשיך להביט לכיוון שלו”, שחזרה פלומרה. סרטון של הקטטה נשמר במצלמות האבטחה של המסעדה, ובו נראה גבר במעיל פרווה שעומד סנטימטרים ספורים מפלומרה בכניסה למסעדה, ואז הולם באגרופים בפניה. אנשים נוספים החלו להתערב לפני שהמלצרית הצליחה להימלט מהאיש, שלאחר מכן עוזב במהירות עם חבריו את החנות במכונית BMW כסופה.

“אחותי הותקפה באכזריות”

לאחר התקרית, פנתה פלומרה לבית החולים שם קיבלה את הבשורה שהיא ככל הנראה תאבד את עינה הימנית בעקבות התקיפה. “הוא נתן לי אגרוף והאוזניות והמשקפיים שלי עפו לי מהפנים”, סיפרה. אחותה אריקה כתבה פוסט בפייסבוק ובו קראה לאנשים לסייע באיתור התוקף: “אחותי המתבגרת הותקפה באכזריות על ידי גבר בין הגילאים 21-16. אנחנו מקווים שמישהו יוכל לזהות את התוקף או את אחד האנשים שאיתו. כתוצאה מהתקיפה אחותי הובהלה למרכז טראומה סמוך, שם עברה ניתוח חירום”.

“אני זועמת לא רק על העובדה שגבר מרשה לעצמו להרים יד על אישה, אלא גם על כך שזה פשוט לא מגיע למישהי שרק ניסתה לעשות את הדבר הנכון ומנעה בגופה פגיעה של אדם בעל צרכים מיוחדים”, כתבה עוד אחותה של הקורבן בפוסט המרגש. הפוסט גרף מילות תמיכה רבות מזרים שנחשפו למקרה הקשה וציינו עד כמה הם מעריכים את ההגנה של נערה צעירה ואמיצה על ילד נזקק.

“גאים בפעולות של פלומרה”

בפרויקט מימון המונים שנפתח לטובת החשבונות הרפואיים של פלומרה נצברו עד כה יותר מ-134,000 דולר, נכון לכתיבת שורות אלה, כאשר יעד הגיוס עומד על 165,000 דולר.

מהנהלת המסעדה נמסר כי “המסעדה שלנו תמיד הייתה מקום שבו כולם מרגישים רצויים ומשולבים, ולפני הכל – חשובה לנו הבטיחות חברי הצוות והלקוחות שלנו. אנחנו גאים שפלומרה הגנה על הלקוח שלנו באומץ רב במהלך התקרית האחרונה, ואנו מתחייבים לתמוך בהחלמתה. מנהלים בכירים שלנו היו בתקשורת שוטפת איתה ועם משפחתה. מעבר לסיוע הרפואי שנספק עבורה, אנו מתכננים לה גם סיוע נוסף”.

פלומרה מתאוששת כעת בבית ואמרה שהיא עדיין מעכלת את מה שאירע לה, אבל לא מתחרטת על מעשיה באותו יום. מהמשטרה המקומית נמסר בתגובה כי האירוע עדיין מוגדר נחקר, אבל טרם נתפסו חשודים במעשה.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות