נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיקצבאותכך תקבלו סיוע חינם במיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלויות

כך תקבלו סיוע חינם במיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלויות

משרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן בשיתוף עם עמותת איל"ן יספק מענה משפטי מול אתגרי הביורוקרטיה היומיומיים בנושאי קצבאות ומיצוי זכויות

מימין לשמאל:  עו"ד דקלה סיתי מאיר יועמ"ש עמותת איל"ן, עו"ד ג'נט לוי פחימה שותפה במשרד הרצוג פוקס נאמן, בועז הרמן מנכ"ל איל"ן, פרופ' אלון דומניס יו"ר איל"ן, עו"ד יורם שגיא זקס יו"ר משותף של החטיבה החברתית בלשכת עורכי הדין, עו"ד רוית טוכמן מנהלת החטיבה החברתית תכנית "שכר מצווה" בלשכת עורכי הדין
מימין לשמאל: עו”ד דקלה סיתי מאיר יועמ”ש עמותת איל”ן, עו”ד ג’נט לוי פחימה שותפה במשרד הרצוג פוקס נאמן, בועז הרמן מנכ”ל איל”ן, פרופ’ אלון דומניס יו”ר איל”ן, עו”ד יורם שגיא זקס יו”ר משותף של החטיבה החברתית בלשכת עורכי הדין, עו”ד רוית טוכמן מנהלת החטיבה החברתית תכנית “שכר מצווה” בלשכת עורכי הדין

עמותת איל”ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) השיקה הבוקר מרכז מיצוי זכויות לאנשים עם מוגבלות פיזית ובני משפחותיהם. לראשונה, עשרות אלפי אנשים עם מוגבלויות פיזיות יוכלו לקבל ייעוץ משפטי בחינם מאחד המשרדים המובילים בישראל, משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן.

המרכז, שהוקם בשיתוף עם לשכת עורכי הדין בישראל, יספק מענה משפטי מול אתגרי הביורוקרטיה השונים של היומיום. את המרכז מובילה היועצת המשפטית של איל”ן, עו”ד דקלה סיתי מאיר, יחד עם צוות מתנדבים מהרצוג פוקס נאמן אשר יעניק את מגוון השירותים ויסייע לפונים במיצוי זכויות וייצוג משפטי.

“אי מיצוי זכויות הוא מצב שבו הזכאים לקצבאות ולשירותים חברתיים אינם מממשים בפועל את זכאותם”, אמרה היום עו”ד דקלה סיתי מאיר. “זוהי בעיה רחבת היקף, אשר פוגעת בצורה משמעותית בחברה כולה, ובפרט באנשים עם מוגבלות שאינם נהנים מזכויות ושירותים חברתיים שעשויים היו לשפר את מצבם האישי והכלכלי, ובסופו של יום לחזק את האוטונומיה שלהם ואף לאפשר את השתלבותם השוויונית בקהילה”.

ההשקה נערכה ב “בית חנה” בת”א, בנוכחות יו”ר העמותה תא”ל (במיל.) פרופ’ אלון דומניס, מנכ”ל איל”ן בועז הרמן, מ”מ מנכ”ל המוסד לביטוח לאומי ירונה שלום, יו”ר תוכנית “שכר מצווה” בלשכת עורכי הדין בישראל עו”ד יורם סגי זקס, שותפה במחלקה הבינ”ל במשרד הרצוג פוקס נאמן עו”ד עדינה שפירא, יו”ר עמותת נגישות ישראל יובל וגנר ורבים נוספים.

“הקמת המרכז מהווה המשך ישיר לסקר שערכה איל”ן בקרב מקבלי השירותים שלה. מבין התוצאות עלה הצורך של מקבלי השירותים לסיוע במיצוי זכויות לשם הקלה בביורוקרטיה, בחסמים ובחיי היומיום המאתגרים”, הוסיף מנכ”ל איל”ן בועז הרמן. “העמותה תמשיך להגדיל את השירות לטובת אנשים עם מוגבלות, וזאת באמצעות ייעול תהליכים ביורוקרטיים וטיפול בעוולות הגורמות סבל לילדים ובוגרים עם מוגבלות ובני משפחותיהם”.

ניתן לפנות למרכז למיצוי זכויות במייל או באמצעות הצ’אט בעמוד הבית של עמותת איל”ן.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות