נושאים קשורים

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"
הסתדרות 480-100

הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה
ראשיחדשותגאדג'ט חדש של לוריאל יעזור לנשים עם מוגבלות להתאפר

גאדג’ט חדש של לוריאל יעזור לנשים עם מוגבלות להתאפר

ידית עם חיישנים חכמים תעזור לייצב שפתונים, ובהמשך כלי איפור נוספים – כדי שכל אחת תוכל להתאפר בקלות ולהימנע ממריחות

אישה מתאפרת עם HAPTA. צילום - L'Oreal
אישה מתאפרת עם HAPTA. צילום – L’Oreal

ענקית הקוסמטיקה הצרפתית לוראל (L’Oréal), הציגה את “הפטה” (Hapta) – גאדג’ט שיסייע לנשים וגברים עם מוגבלות בתנועות הידיים להתאפר בקלות. מדובר בידית עליה מורכב השפתון (בשלב הזה), והיא כוללת מנועים וחיישנים שמייצבים אותה בשביל לפצות על רעידות או מוגבלות בתנועת היד – מה שיאפשר גם להימנע ממריחות לא רצויות.

כדי שהשימוש יהיה קל, כלי האיפור נצמד למכשיר באמצעות מגנט ומאפשר סיבוב של 360 מעלות. הסוללה, מבטיחים בלוריאל, אמורה להספיק שימוש רצוף של כשעה. החברה הציגה את “הפטה” בתערוכת האלקטרוניקה CES שנערכה בלאס וגאס וננעלה בתחילת השבוע, ומסרה כי הפיתוח נעשה בשיתוף עם Verily, חברה-אחות של גוגל.

“לפי ההערכות, אחד מכל עשרה אנשים בארה”ב מתמודד עם קשיים במוטוריקה עדינה ומגבלה בתנועות הידיים. רבים מאיתנו מכירים מישהו או מישהי שמתמודד עם האתגר הזה”, אומר גייב בלוש, סגן הנשיא של החממה הטכנולוגית של לוריאל. “חשבנו במשך זמן רב איך להיעזר בטכנולוגיה, במטרה לספק מענה לצורכי הטיפוח של אנשים עם מוגבלות בתנועת הידיים והזרועות”.

“השימושיות הראשונית של המכשיר היא לסייע במריחת שפתון”, מסביר בלוש. “המטרה היא שבסופו של דבר המשתמשים יוכלו להתאים כל שפתון למכשיר, ואף להרחיב את השימוש ליישומי איפור אחרים, כגון מריחת בסיס, סומק ומסקרה”. לוריאל צפויה להציע את הפטה בחנויות בסוף השנה, במחיר של בין 150 ל-200 דולר.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות