נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותנכה ללא רגליים נופף בסכין; שוטרים ירו בו למוות

נכה ללא רגליים נופף בסכין; שוטרים ירו בו למוות

אנתוני לואו ג'וניור, אבא לשניים, נורה שמונה פעמים על ידי שוטרים בלוס אנג'לס. חלק מהאירוע תועד והופץ ברשת

רגע לפני הירי: שוטר מכוון את האקדח לעבר אנתוני לואו. צילום מטוויטר WaFlo998

ארה”ב: נכה קטוע שתי רגליים נורה ונהרג על ידי שוטרים ביום חמישי שעבר בלוס אנג’לס לאחר שלדבריהם דקר אדם אחר ללא סיבה.

ההרוג, אנתוני לואו ג’וניור, בן 36, אבא לשניים, נורה לפחות שמונה פעמים על ידי שלושה שוטרים ממשטרת הנטינגטון פארק. בסרטון שהעלה קרוב משפחתו לטוויטר נראה לואו על הקרקע, לצד כיסא הגלגלים שלו, מנסה לברוח על גדמיו משני שוטרים שדולקים אחריו בעודו אוחז בסכין קצבים גדולה.

בזמן הזה, כך רואים בסרטון, מגיעה למקום ניידת משטרה נוספת ושוטר שלישי מצטרף למרדף. כעבור 15 שניות בערך השוטרים יורים לעבר פלג גופו העליון של לואו והורגים אותו. החלק של היריות אינו מופיע בסרטון.

השוטרים עוד הספיקו לאזוק את לואו בעודו שוכב על בטנו, אך מצבו היה אנוש והוא מת בזירה. לטענת משרד השריף של לוס אנג’לס, קודם לכן השוטרים ניסו לעשות שימוש באקדח טייזר, אבל זה לא היה יעיל ולואו המשיך לברוח ולאיים בסכין.

“החשוד ניסה לזרוק שוב את סכין הקצבים לעבר השוטרים, ואז בוצע הירי”, נמסר מלשכת השריף. בלשכה הודו שלואו נורה “בערך 10 פעמים”.

“הוא ניסה לברוח, ובכל פעם שהוא הסתובב ועשה את התנועה כאילו הוא מתכוון לזרוק על השוטרים את הסכין, הם ירו בו”, אמרו במשטרה. “הם ניסו להשתמש בטייזר הפחות קטלני ולהמם אותו, אבל מכיוון שזה לא היה יעיל הם נאלצו ללכת על משהו יעיל יותר”.

השוטרים שהיו מעורבים באירוע הוצאו לחופשה לכמה ימים ובמהלכה הם יעברו בדיקות נפשיות.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות