נושאים קשורים

חוקרים: הסרטון הזה יעזור לכם להבין אם אתם על הרצף

מדובר בסרטון שמציג גליל דו-ממדי מסתובב שעשוי מנקודות. חוקרים איטלקים גילו כי האישונים של אוטיסטים מתנהגים אחרת במהלך הצפייה בו – בהשוואה לניורוטיפיקלים

בקרוב: שליטה באייפון ובאייפד – רק באמצעות העיניים

שורה של מאפייני נגישות חדשים צפויים להשתלב במערכות ההפעלה של ענקית הטכנולוגיה אפל. יצורפו גם יכולות בינה מלאכותית לזיהוי דיבור מוגבל והאזנה למוזיקה עבור כבדי שמיעה

“אין צוות חינוכי בשעות אחה”צ, הבן שלי חווה רגרסיה”

גן התקשורת "אייל" ברעננה נמצא בחוסר יציבות כבר שנה. הסיבה: ארבע נשות צוות יצאו לחופשת לידה, ללא תחליף הולם. האימהות פנו לעירייה: מפסידות שעות עבודה, והילדים סובלים

המדינה לא מאשרת הסעה – ופעוט מונשם נוסע למעון באוטובוס ציבורי

בחצי השנה האחרונה אימו של שחר (שם בדוי) בן השנתיים מנהלת מאבק מול הרשויות לקבלת הסעה שמותאמת למצבו הסיעודי. במקום לספק פתרונות - הן מגלגלות אחריות



אפקט המלחמה: יותר מחצי מיליון ישראלים יזדקקו לטיפול נפשי

גורמי המקצוע בתחום בריאות הנפש הזהירו בוועדת הבריאות של הכנסת: "רופאים צעירים בורחים מהמערכת הציבורית בגלל תנאי העבודה הקשים"
ראשיאנשים עם מוגבלויותנכה ללא רגליים נופף בסכין; שוטרים ירו בו למוות

נכה ללא רגליים נופף בסכין; שוטרים ירו בו למוות

אנתוני לואו ג'וניור, אבא לשניים, נורה שמונה פעמים על ידי שוטרים בלוס אנג'לס. חלק מהאירוע תועד והופץ ברשת

רגע לפני הירי: שוטר מכוון את האקדח לעבר אנתוני לואו. צילום מטוויטר WaFlo998

ארה”ב: נכה קטוע שתי רגליים נורה ונהרג על ידי שוטרים ביום חמישי שעבר בלוס אנג’לס לאחר שלדבריהם דקר אדם אחר ללא סיבה.

ההרוג, אנתוני לואו ג’וניור, בן 36, אבא לשניים, נורה לפחות שמונה פעמים על ידי שלושה שוטרים ממשטרת הנטינגטון פארק. בסרטון שהעלה קרוב משפחתו לטוויטר נראה לואו על הקרקע, לצד כיסא הגלגלים שלו, מנסה לברוח על גדמיו משני שוטרים שדולקים אחריו בעודו אוחז בסכין קצבים גדולה.

בזמן הזה, כך רואים בסרטון, מגיעה למקום ניידת משטרה נוספת ושוטר שלישי מצטרף למרדף. כעבור 15 שניות בערך השוטרים יורים לעבר פלג גופו העליון של לואו והורגים אותו. החלק של היריות אינו מופיע בסרטון.

השוטרים עוד הספיקו לאזוק את לואו בעודו שוכב על בטנו, אך מצבו היה אנוש והוא מת בזירה. לטענת משרד השריף של לוס אנג’לס, קודם לכן השוטרים ניסו לעשות שימוש באקדח טייזר, אבל זה לא היה יעיל ולואו המשיך לברוח ולאיים בסכין.

“החשוד ניסה לזרוק שוב את סכין הקצבים לעבר השוטרים, ואז בוצע הירי”, נמסר מלשכת השריף. בלשכה הודו שלואו נורה “בערך 10 פעמים”.

“הוא ניסה לברוח, ובכל פעם שהוא הסתובב ועשה את התנועה כאילו הוא מתכוון לזרוק על השוטרים את הסכין, הם ירו בו”, אמרו במשטרה. “הם ניסו להשתמש בטייזר הפחות קטלני ולהמם אותו, אבל מכיוון שזה לא היה יעיל הם נאלצו ללכת על משהו יעיל יותר”.

השוטרים שהיו מעורבים באירוע הוצאו לחופשה לכמה ימים ובמהלכה הם יעברו בדיקות נפשיות.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות