נושאים קשורים

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"



הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה
ראשיאנשים עם מוגבלויותתיעוד מזעזע: אח ואחות "מכסחים" נהג נכה עם הקביים שלו

תיעוד מזעזע: אח ואחות “מכסחים” נהג נכה עם הקביים שלו

נגד האחות, תושבת בת ים בת 21, הוגש כתב אישום חמור. המשטרה עדיין מחפשת אחר האח החשוד שתקף יחד איתה. הסרטון המלא - בכתבה

הצעירה תוקפת את הנהג הנכה עם הקביים שלו. צילום מסרטון המשטרה

כתב אישום חמור הוגש נגד צעירה בת 21, תושבת בת ים, המואשמת שיחד עם אחיה תקפה נהג רכב נכה לאחר שהתנגשו בו עם רכבם מאחור.

האירוע התרחש בתחילת חודש מרץ ברחוב הקוממיות בבת ים. האחות והאח נסעו ברכב ופגעו ברכב שבו נסע הנהג הנכה. כאשר הנהג ביקש להחליף איתם פרטים, הם יצאו מרכבם והתנפלו עליו. הנהג ניסה להתגונן באמצעות הקביים שלו, אבל הם חטפו לו אותם והיכו אותו קשות. גם לאחר שנפל על הכביש, המשיכה האחות להכות אותו באמצעות הקביים. כשסיימו הלכו לכיוון רכבם, כאשר האח התוקף משליך את אחד הקביים לעברו. אירוע התקיפה תועד בשלמותו על ידי מצלמות.

תיעוד התקיפה. באדיבות משטרת ישראל

בעקבות האירוע נעצרה האחות על ידי שוטרי תחנת בת ים. הנהג, שנזקק לטיפול רפואי, העיד בפני החוקרים כי ניסה להתגונן בעזרת הקביים, אך שני האחים השתלטו עליהם והיכו אותו נמרצות. בעקבות החשדות החמורים מעצרה של האחות הוארך, ובימים האחרונים, כאמור, הוגש נגדה כתב אישום חמור.

אחיה, החשוד כאמור גם הוא בתקיפה, נמלט והמשטרה עדיין מחפשת אחריו. “כשנמצא אותו יוגש גם נגדו כתב אישום”, נמסר מהמשטרה. לפי החקירה, לאחר התקיפה הנאשמת נסעה בפראות מהזירה תוך שהיא מסכנת את הקורבן שהיה שרוע על הכביש כשהוא פצוע.

**************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova

**************

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות