חברת המכוניות האמריקאית קרייזלר ציינה את חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם בהכרזה על שותפות חדשה עם אגודת האוטיזם של אמריקה והציגה חבילה חדשה בשם “קבינה נוחה” (Calm Cabin) למיניוואן שלה מדגם Pacifica.
חבילת Calm Cabin, שהוצגה בתערוכת הרכב בניו יורק, נועדה להפוך את הנסיעות לפחות מלחיצות עבור ילדים ובוגרים עם אוטיזם. כפי שהחברה הסבירה, “נסיעה ברכב עלולה להיות חוויה מלחיצה ומפחידה עבור אלו עם אוטיזם, עקב סביבה שעשויה להיות מעוררת יתר ולא נוחה”.
כדי להפוך את הנסיעה למרגיעה ככל הניתן, חבילת Calm Cabin כוללת שמיכת מגע, כרית נסיעה רכה, שרוול חגורת בטיחות רך וארגונית ה”מתלבשת” על גב אחד מהמושבים. בנוסף, כוללת “הקבינה הנוחה” פיצ’ר “מדיטטיבי” לטיפול באור וקול. מדובר בפיצ’ר אלחוטי נטען הכולל ארבעה מצבי טיפול באור ו-15 מצבי טיפול בקול.
החבילה תהיה זמינה בחנות המקוונת של קרייזלר בהמשך האביב, וניתן לרכוש פריטים גם בנפרד. בדרך זו, מסבירים בחברה, מתאפשר ללקוחות לכוונן את פנים הרכב כדי להפוך אותו למקום “רגוע, בטוח ונוח” עבור אנשים עם אוטיזם.
מנכ”לית קרייזלר, כריסטין פיואל, הסבירה שהמאמץ הנוכחי של החברה הוא למעשה הרחבה של ההתמקדות של המותג במשפחות. היא גם ציינה שהחבילה קיבלה הרבה תמיכה פנימית, במיוחד מהורים עם ילדים אוטיסטים שעובדים בחברה.
בקרייזלר ציטטו את המרכז לבקרת מחלות ולמניעתן האמריקאי (CDC), שמדווח כי אוטיזם הוא הלקות ההתפתחותית הצומחת ביותר בארצות הברית. אחד מכל 36 ילדים במדינה מאובחן כיום כאוטיסט, וזה בנוסף ל-5.8 מיליון בוגרים שחיים עם אוטיזם.
מלבד החבילה החדשה, קרייזלר שואפת לבנות מודעות הולכת וגוברת לאוטיזם. כחלק ממאמץ זה יקבלו העובדים שלה הכשרה להבנת הצרכים הייחודיים של אוטיסטים ובני משפחותיהם. החברה גם תעודד אנשים לתרום לאגודת האוטיזם של אמריקה.
**************
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova
**************