נושאים קשורים

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"
הסתדרות 480-100

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"
ראשיאוטיזםקרייזלר מציגה: תא נוסעים מותאם לאוטיסטים

קרייזלר מציגה: תא נוסעים מותאם לאוטיסטים

הפרויקט נעשה בשיתוף אגודת האוטיזם של אמריקה. תא הנוסעים הייחודי כולל תאורה וקול מותאמים, ארגונית, חגורת בטיחות רכה ועוד

“הקבינה הנוחה” של קרייזלר. צילום יח”צ

חברת המכוניות האמריקאית קרייזלר ציינה את חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם בהכרזה על שותפות חדשה עם אגודת האוטיזם של אמריקה והציגה חבילה חדשה בשם “קבינה נוחה” (Calm Cabin) למיניוואן שלה מדגם Pacifica.

חבילת Calm Cabin, שהוצגה בתערוכת הרכב בניו יורק, נועדה להפוך את הנסיעות לפחות מלחיצות עבור ילדים ובוגרים עם אוטיזם. כפי שהחברה הסבירה, “נסיעה ברכב עלולה להיות חוויה מלחיצה ומפחידה עבור אלו עם אוטיזם, עקב סביבה שעשויה להיות מעוררת יתר ולא נוחה”.

כדי להפוך את הנסיעה למרגיעה ככל הניתן, חבילת Calm Cabin כוללת שמיכת מגע, כרית נסיעה רכה, שרוול חגורת בטיחות רך וארגונית ה”מתלבשת” על גב אחד מהמושבים. בנוסף, כוללת “הקבינה הנוחה” פיצ’ר “מדיטטיבי” לטיפול באור וקול. מדובר בפיצ’ר אלחוטי נטען הכולל ארבעה מצבי טיפול באור ו-15 מצבי טיפול בקול.

החבילה תהיה זמינה בחנות המקוונת של קרייזלר בהמשך האביב, וניתן לרכוש פריטים גם בנפרד. בדרך זו, מסבירים בחברה, מתאפשר ללקוחות לכוונן את פנים הרכב כדי להפוך אותו למקום “רגוע, בטוח ונוח” עבור אנשים עם אוטיזם.

מיני ואן “פאסיפיה” של קרייזלר. צילום יח”צ

מנכ”לית קרייזלר, כריסטין פיואל, הסבירה שהמאמץ הנוכחי של החברה הוא למעשה הרחבה של ההתמקדות של המותג במשפחות. היא גם ציינה שהחבילה קיבלה הרבה תמיכה פנימית, במיוחד מהורים עם ילדים אוטיסטים שעובדים בחברה.

בקרייזלר ציטטו את המרכז לבקרת מחלות ולמניעתן האמריקאי (CDC), שמדווח כי אוטיזם הוא הלקות ההתפתחותית הצומחת ביותר בארצות הברית. אחד מכל 36 ילדים במדינה מאובחן כיום כאוטיסט, וזה בנוסף ל-5.8 מיליון בוגרים שחיים עם אוטיזם.

ארגונית על גב המושב. צילום: קרייזלר

מלבד החבילה החדשה, קרייזלר שואפת לבנות מודעות הולכת וגוברת לאוטיזם. כחלק ממאמץ זה יקבלו העובדים שלה הכשרה להבנת הצרכים הייחודיים של אוטיסטים ובני משפחותיהם. החברה גם תעודד אנשים לתרום לאגודת האוטיזם של אמריקה.

**************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova

**************

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות