נושאים קשורים

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"



משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"
ראשיאוטיזםכתב אישום נגד פסיכולוג: "פגע מינית בילדים עם מוגבלות"

כתב אישום נגד פסיכולוג: “פגע מינית בילדים עם מוגבלות”

מוטי ג'יני, פסיכולוג מוכר בחיפה, נאשם שפגע מינית במטופלים עם וללא צרכים מיוחדים במשך 3 עשורים. עורכת דינו: "הוא מכחיש וטוען שנגרם לו עוול"

מוטי ג’יני. צילום מסך מרשת 13

שנתיים אחרי שנחשפו חשדות כי הפסיכולוג החיפאי מוטי ג’יני פגע מינית במטופלים, ובהם ילדים עם צרכים מיוחדים ועל הרצף האוטיסטי, היום הוגש נגדו כתב אישום.

לפני כשנתיים חשף אתר “וואלה” שג’יני, בן 60, פגע במטופליו במשך שלושה עשורים. אחת מהתלונות נגדו התייחסה לעבירת מין מלפני יותר מעשרים שנה. היום (שני) פרקליטות המדינה הגישה את כתב האישום בבית המשפט המחוזי בחיפה.  

ג’יני, פסיכולוג מוכר בעירו, החזיק בקליניקה פרטית במרכז הכרמל והציג את עצמו כפסיכולוג הראשי של מרכז מילמן, דוקטור לפסיכולוגיה התפתחותית, מומחה לטיפול בילדים עם אוטיזם וחבר הסתדרות הפסיכולוגים בישראל. קורות החיים המרשימים משכו אליו לקוחות רבים, ובהם ילדים עם צרכים מיוחדים.

בעקבות הגילויים הקשים הוציאו במילמן, מרכז טיפולי מוכר הממומן מכספי ציבור, את שמו של ג’יני מאתר האינטרנט, ומאז הוא לא הופיע שם יותר.  

החשדות נגד הפסיכולוג מתפרשים, כאמור, על פני שלושה עשורים. עוד ב-2018 הוא נחקר בחשד למעשה מגונה בנער בן 14 עם צרכים מיוחדים, אך אז התיק נסגר מחוסר ראיות. כמו כן נחקר ג’יני בחשד לפגיעה מינית בנער בן 17 עם אוטיזם ובנער בן 20 עם צרכים מיוחדים.

מלבד פגיעה באנשים עם צרכים מיוחדים, נגד הפסיכולוג הוגשה גם תלונה של גבר בן 38, שטען שג’יני פגע בו כשהיה בן 12 במשך שנה שלמה, לאחר שהתייתם מאמו. מידע נוסף שהגיע ל”וואלה” הראה כי חשדות דומים היו נגדו גם בתקופה שבה התגורר בארה”ב לצורך לימודיו.

עורכת הדין תמי אולמן, המייצגת את ג’יני יחד עם עו”ד יעקב שלומוביץ ועו”ד שחף אולמן, אמרה ל”וואלה” כי “הוא מכחיש את האמור וטוען כי נגרם לו עוול עם הגשת כתב האישום”.

***************
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova
***************

יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות