נושאים קשורים

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"
הסתדרות 480-100

הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה
ראשיאנשים עם מוגבלויותחשד: צעיר עם צרכים מיוחדים נורה למוות ע"י אביו החורג

חשד: צעיר עם צרכים מיוחדים נורה למוות ע”י אביו החורג

האירוע המצער התרחש היום במכבים. הנרצח נמלט מההוסטל שבו התגורר והגיע לבית הוריו המאמצים, ככל הנראה איים עליהם בסכין, והאב ירה בו למוות

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: מד”א

תושב מכבים נעצר היום בחשד שירה למוות בבנו החורג, בן 23, סמוך לביתם. צוות של מד”א שהגיע למקום קבע את מותו של הצעיר. המשטרה עצרה לחקירה את האב החורג.

מפרטים ראשונים שניתן לפרסם עולה כי הנרצח, שאומץ בגיל צעיר, הוא אדם עם צרכים מיוחדים שהוגדר מסוכן לעצמו ולסביבתו. לפני כשש שנים הועבר להוסטל מיוחד במבשרת ציון, ומאז חי שם. לפני כשבועיים ברח מהמוסד בו שהה ואותר בבית השאנטי בתל אביב, והוחזר אל ההוסטל.

אתמול הצעיר ברח שוב מההוסטל והגיע היום בצהריים אל בית הוריו המאמצים. עם הגעתו למקום החל עימות בינו לבינם, במהלכו, כך טוענים ההורים, הבן איים בסכין על האב. משלא עצר, ירה בו האב מספר רב של כדורים.

האב הוא שהתקשר למשטרה ודיווח על הרג בנו. המשטרה הזעיקה את כוחות ההצלה, והם כאמור קבעו את מותו.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות