נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאוטיזםהאישום נגד האב שירה בבנו האוטיסט: רצח בכוונה

האישום נגד האב שירה בבנו האוטיסט: רצח בכוונה

הפרקליטות הגישה הבוקר כתב אישום נגד שי בלום (55) ממכבים בגין רצח בנו המאומץ עומרי: "ירה בו 9 פעמים ואז דקר אותו פעמיים, מתוכן פעם אחת בלב"

עומרי בלום ז”ל. צילום באדיבות דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד שי בלום (55) ממכבים בגין רצח (בכוונה). זאת, לאחר שירה בבנו המאומץ עומרי, צעיר עם צרכים מיוחדים, כ-9 יריות ואז דקר אותו שתי דקירות נוספות, אחת מהן בליבו.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין שירה סוכצקי כפיר עולה כי שי ואשתו אימצו את בנם, עומרי בלום ז”ל, לפני כ-22 שנים. עומרי סבל מסינדרום אלכוהול עוברי ואובחן על הרצף האוטיסטי, ומשנת 2019 שי ואשתו היו אפוטרופוסים של עומרי לפי מינוי בית משפט.

אולם בתחילת חודש יולי השנה, לאור קושי להתמודד עם התנהגותו, הכינו שי ואשתו בקשה לביטול הצו. החל משנת 2019 עומרי התגורר בהוסטל לדיירים על רצף האוטיזם ויצא לביקורים בבית הוריו המאמצים.

ביולי האחרון, בשתי הזדמנויות שונות, עומרי יצא מההוסטל ונעדר, עד שנמצא והושב אליו. ב-14.7.23 עומרי יצא מההוסטל עם חבריו, אך רכבם התקלקל בכביש בירושלים והם פנו לעזרת המשטרה. כשהגיעה ניידת  למקום, התקשרו להוריו של עומרי שתחילה סירבו לקבל אותו לביתם, אך בהמשך הסכימו. כשעומרי חזר הביתה מלווה על ידי שוטרת, שי ביקש לנהל איתו שיחה בחורשה הקרובה לביתם.

עומרי ושי הלכו יחד לחורשה כששי נושא עליו את האקדח ברישיון שלו ושלוש מחסניות עם כדורים, ועומרי מצויד בסכין שככל הנראה לקח כשחזר לביתו. כשהגיעו השניים לחורשה, החלו בניהם חילופי דברים, ואז שלף שי את האקדח וירה 9 יריות לפלג גופו העליון של עומרי. בשלב כלשהו במהלך האירוע עומרי החזיק סכין ביד, וכשהיה מוטל על הרצפה, לקח שי את הסכין, דקר את עומרי שתי דקירות בבית החזה והשאיר את הסכין נעוצה בליבו. סמוך לאחר מכן הזעיק כוחות משטרה למקום.

כתב האישום מייחס לשי בלום עבירה של רצח (בכוונה). בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

***************
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova
***************

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות