נושאים קשורים

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?



“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
ראשיאנשים עם מוגבלויותיו"ר "נכה לא חצי בן אדם" מתמודד למועצת עיריית יבנה

יו”ר “נכה לא חצי בן אדם” מתמודד למועצת עיריית יבנה

אלכס פרידמן, פעיל חברתי עם מוגבלות, כבר התמודד בעבר למקום ברשימת הליכוד לכנסת. כעת, ינסה את מזלו בזירה המקומית באותה המפלגה

אלכס פרידמן, יו"ר "נכה לא חצי בן אדם"
אלכס פרידמן, יו”ר “נכה לא חצי בן אדם”

לקראת הבחירות המוניציפליות בחודש הבא: הפעיל החברתי ויו”ר ארגון “נכה לא חצי בן אדם”, אלכס פרידמן, יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר יבנה ברשימת מפלגת הליכוד. בעבר, התמודד פרידמן לבחירות הארציות מטעם מפלגת הליכוד, אך לא זכה לשריון במקום ריאלי.

פרידמן מוקם במקום השלישי ברשימה של ראשי נציגות הליכוד בעיר, עו”ד מאיר דהן ודוד פבלו למברסקי, וקורא כעת לכל תושבי יבנה שהפעילות החברתית חשובה להם להצביע לרשימה שלהם לראשות למועצת העיר. פרידמן מתמודד עם ניוון שרירים מסוג SMA ונעזר בכיסא גלגלים ממונע.

“תרמתי מזמני לשיפור פני העיר”

“כמעט תשע שנים אני פועל בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות, כמי שיזם והנהיג את מאבק הנכים להעלאת קצבאות הנכות, כמייסד ויו”ר ארגון ‘נכה לא חצי בן אדם’, וכיועץ למשרדי הממשלה השונים”, כתב פרידמן בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו. “בין לבין אני גם מרצה למנהיגות, העצמה אישית וחברתית במסגרת סבב ההרצאות שלי ‘להצליח בלי לזוז’, בהן אני מספר את סיפור חיי על ילד שניבאו כי לא יחיה עד גיל 3, אבל הוא חי וגדל להיות לוחם, בחיים האישיים ובהמשך גם בחיים הציבוריים לטובת הכלל”.

“בחודשים האחרונים לקראת הבחירות המקומיות פנו אליי הרבה אנשים בקריאה להצטרף ולהשפיע גם בזירה המקומית, ואף להתמודד לראשות העיר”, כתב עוד. “אני מתגורר ביבנה כבר יותר מעשר שנים, יבנה עיר אהובה ויקרה לי מאוד. לאורך השנים פעלתי ותרמתי מזמני לשיפור פני העיר והנגישות, רבות מאחורי הקלעים, ובין היתר בעקבות כך זכיתי לקבל אות הוקרה מראש העיר צביקה גוב ארי ז”ל. התלבטתי רבות האם להצטרף למרוץ, ובעיקר בין האיזון הנכון של הרצון להשפיע ולשנות בזירה המקומית, לבין הצורך להמשיך בכל הכוח בפעילות בזירה הארצית”, המשיך פרידמן וסיפר כי כאשר קיבל את ההצעה הנכונה עבורו, הדילמה נפתרה.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


“החיבור לרשימה הטבעית מבחינתי לצד אנשי עשייה חברתיים איכותיים, הוא החיבור הנכון ביותר לו ייחלתי, ולדעתי גם הנכון ביותר לעיר יבנה. החזון הגדול ביותר שלי הוא לשבור את קירות הזכוכית ולהוכיח שגם אדם עם מוגבלות קשה יכול וצריך להיות בעמדת מפתח. אני קורא לכל תושבי יבנה, מכל הקשת הפוליטית ומכל מגוון הדעות, להצטרף לחזון, וגם לעשייה ולתוצאות בשטח. כמי שהביא להישגים גדולים ברמה הארצית, אני מבקש את אמונכם ותמיכתכם לעשות את זה גם ביבנה ולהשפיע על הנושאים החברתיים החשובים לכולנו, איכות הסביבה, נגישות, שירותי רווחה ובריאות, ועוד. ביחד נעשה ונצליח”, כתב לסיכום.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות