נושאים קשורים

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג



ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי
ראשיחדשותבצל ההסלמה: בוטלו הלימודים ביומיים הקרובים

בצל ההסלמה: בוטלו הלימודים ביומיים הקרובים

שר החינוך יואב קיש הודיע כי לאחר הערכת מצב התלמידים בכל מסגרות החינוך, לרבות החינוך המיוחד, יישארו בבתים

שר החינוך יואב קיש. צילום מסך
שר החינוך יואב קיש. צילום מסך

בהחלטה משותפת עם פיקוד העורף, ובתום הערכת מצב מיוחדת בעקבות ההתפתחויות הביטחוניות במלחמת “חרבות ברזל”, החליט היום (ראשון) שר החינוך יואב קיש כי הלימודים ביומיים הקרובים (שני ושלישי) יבוטלו בכל המסגרות, לרבות החינוך המיוחד.

בהודעה מטעם משרד החינוך נמסר כי לאור ממדי האסון והמורכבויות הביטחוניות, לא יתקיימו לימודים ופעילויות חינוך ביומיים הקרובים בכל רחבי הארץ. כמו כן, לא יתקיימו פעילויות חוץ בית-ספריות, טיולים וסיורים.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


כמו כן נמסר כי לאור המצב הנהלת המשרד הנחתה את צוותי ההוראה ליצור קשר עם משפחות הילדים והתלמידים בבתיהם, לצורך תמיכה וחיזוק.

התלמידים בכל המסגרות ישובו לבתי הספר בהדרגה ביום רביעי הקרוב, בכפוף להערכות המצב התכופות שמתרחשות במשרד החינוך ובכפוף להנחיות התקפות של פיקוד העורף.

לכל קווי הסיוע הנפשי לחצו על הקישור

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות