נושאים קשורים

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג

ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי

כשטיילור סוויפט משתפת באובדנות שלה, היא מצילה חיים

באלבום החדש שלה, "מחלקת המשוררים המעונים", הזמרת המצליחה בעולם כבר לא מסתירה כלום. אמיר שטיין, מעריץ ותיק, האזין, הזדהה והתרגש

נזרקתי השבוע כי אני “עושה סרטים”, אבל לא כל בחורה ככה?

עזבו את זה שאני עם הפרעת אישיות גבולית והתגובות שלי תמיד דרמטיות מהממוצע, אבל מה, לא כל אחת הייתה שמה לו ברקס? הטור של רננה אורן
הסתדרות 480-100

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי
ראשיחדשותבירכה על הטבח של חמאס: רכזת הסעות בחינוך המיוחד

בירכה על הטבח של חמאס: רכזת הסעות בחינוך המיוחד

"רשמית זה היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו - ה-7.10.23", כתבה אמירה סלמאן בסטורי באינסטגרם. תלונה הוגשה למשטרה ולעירייה. העירייה: "אם זה נכון, היא תפוטר"

הסטורי של אמירה סלמאן

מזעזע: רכזת הסעות בחינוך המיוחד בעיריית ירושלים, תושבת שכונת בית צפאפה בעיר, בירכה על מתקפת הטרור האכזרית של חמאס, שבה נרצחו יותר מ-700 ישראלים.

“רשמית זה היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו – ה-7.10.23”, כתבה אמירה סלמאן בסטורי באינסטגרם וליוותה את הכיתוב בתמונת דגל פלסטין. סלמאן היא עובדת עמותת “לביא” של עיריית ירושלים, הממונה בין השאר על ההסעות של תלמידי החינוך המיוחד בעיר. בעקבות הדברים הוגשה נגדה תלונה למשטרה ולעיריית ירושלים. סגן ראש העירייה וחבר מועצת העיר אריה קינג דורש לפטרה לאלתר.

“הגיע הזמן שעיריית ירושלים תבדוק היטב את מי היא מעסיקה, וזה כולל בדיקה של ההתבטאויות ברשתות החברתיות של עובדיה המזדהים עם האויבים שלנו”, אמר קינג. “כסגן ראש העיר וכקצין במיל’ שמגויס עתה למלחמה, אני מצפה שהעובדת תפוטר מיידית”.

אמירה סלמאן. צילום מאינסטגרם

אחד מהקולגות של סלמאן, דניאל אוחנה, בן 24 משכונת גילה בירושלים, הוא אחד מ-260 הנרצחים במסיבת הטבע שנערכה שלשום ליד קיבוץ רעים. “לא הכרתי את דניאל”, מדגיש קינג, “אבל דיברתי עם עובדים שעובדים מולה והם סיפרו לי הכל. הם פחדו לדבר כי השתיקו אותם, עד שהם הגיעו אליי”.

את התלונה למשטרה הגיש שי גליק, מנכ”ל בצלמו. “אני קורא לעיריית ירושלים לפטר מיידית את תומכת הטרור”, אמר גליק בשיחה עם “שווים”, “ולמשטרת ישראל להוציא לה עוד היום צו מעצר ולהגיש כתב אישום במהירות אפשרית. אסור בשום פנים ואופן לגלות סלחנות או הכלה לתמיכה באויב בשעת לחימה. זה הזמן להבהיר שמדינת ישראל היא מדינה חזקה, ריבונית ונחושה, וכל מי שתומך באויב ישלם מחיר יקר. הוא וכל משפחתו”.

דניאל אוחנה ז”ל

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: “מדובר בעובדת מטה בעמותת ‘לביא’. העובדת זומנה לבירור באופן מיידי. במידה שיעלה במהלכו שהיא תומכת בפעולת הטרור שאירעה שלשום, היא תפוטר לאלתר”.

***** עדכון מעיריית ירושלים: “העובדת לא הגיעה לשימוע שנקבע. הוחלט להפסיק את עבודתה לאלתר”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות