נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיחדשותהאחות התעקשה שרות קבורה ביחד עם אביהן. היא צדקה

האחות התעקשה שרות קבורה ביחד עם אביהן. היא צדקה

במשך שבועות ארוכים איש לא ידע מה עלה בגורלה של רות פרץ, נערה בת 16 עם ניוון שרירים, שנעדרה לאחר המסיבה ברעים. אחותה ימית התעקשה כי רות נקברה ביחד עם אביה, אריק. רק השבוע הודיע המכון לרפואה משפטית: זה נכון

רות ואריק פרץ. צילום: באדיבות המשפחה
בחייהם ובמותם לא נפרדו. רות ואריק פרץ ז”ל (צילום: באדיבות המשפחה)

סיפורם של אריק ובתו רות פרץ, נערה בת 16 עם ניוון שרירים ומוגבלות שכלית, שבילו ביחד במסיבת הטבח ברעים בשבת השחורה, עורר הדים רבים ברחבי הארץ. לאחר שזוהתה גופתו של אריק, אף אחד לא ידע מה עלה בגורל רות.

אחותה, ימית פרץ, הייתה בטוחה שהם נרצחו יחד, ושרק לא זיהו את גופתה ואף פרסמה בפייסבוק הודעה: “אריק ורות פרץ ז”ל”. כיוון שהייתה בטוחה שאחותה נמצאת ביחד עם אביה, רצתה ימית לדחות את הקבורה כדי לקבור אותם יחד, אך בסוף הוחלט לקבור את אריק לבד ולחכות לזיהוייה של רות. “התעקשתי שיבדקו אם אחותי הקטנה עדיין איתו, אבל המשפחה התערבה ואמרה שאסור להלין את המת, אז קברו אותו”, סיפרה ימית לאתר Ynet.

אחרי שהעבירה את השבעה על אביה בתחושות קשות שאחותה נקברה ביחד עם אביה, החליטה ימית להמשיך ולהילחם על מנת שיבדקו שוב. אחרי שבועיים קשים מנשוא הגיעה הבשורה: ימית צדקה. ממצאים נוספים שעלו במכון לרפואה משפטית באבו כביר העלו כי ככל הנראה יש בקבר לא רק את גופתו של אביה אריק, אלא עוד שתי גופות. “הוציאו את הגופה ביום חמישי ואני כל השבת לא הייתי רגועה”, שחזרה ימית. “אפילו לשמור את השבת לא הצלחתי מרוב לחץ”.

***************************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova

***************************

לאחר שהבינו שיש גופות נוספות, אך טרם זיהו מי הן, גבר הלחץ אצל המשפחה. “ביום ראשון שלחתי להם הודעה וכתבתי שאני מתחננת שיודיעו לי מה קורה. הגופה של אחותי ביחד עם אבא שלי, נכון?” כתבה בלשון ההודעה.

ואז, לאחר שעות נוספות של לחץ, הגיעה הבשורה הסופית: גופתה של רות זוהתה בקבר של אריק (הגופה השלישית טרם זוהתה). שבועיים לאחר שהאב נקבר ביחד עם בתו, נערכה קבורה מחודשת של רות, והמשפחה ישבה שבעה נוספת עליה.

בדיוק כמו שבחיים הם לא נפרדו וכל דבר עשו ביחד, גם מותם היה משותף. אריק ורות פרץ ז”ל.

מחווה אמנותית לזכרם של רות ואריק פרץ ז”ל. צייר: יוסף אדרי
יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות