נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותחדש: כל השירותים לאנשים עם מוגבלות - בקליק אחד

חדש: כל השירותים לאנשים עם מוגבלות – בקליק אחד

ממש כמו מנוע חיפוש רגיל, אנשים עם מוגבלות ואוכלוסיות הזקוקות לסיוע חברתי יוכלו מעתה להגיע לכל העמותות והמשרדים הממשלתיים גם על פי מיקום גאוגרפי. כך תשתמשו באתר

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

כל השירותים החברתיים במקום אחד: אתר חדש שהוקם בימים אלה בשם “כל שירות” נועד לעשות סדר בכל המידע הקיים ברשת לגבי מיצוי זכויות של אנשים עם מוגבלות ואוכלוסיות הזקוקות לסיוע חברתי – במצבי שגרה וחירום.

“כל שירות” מתפקד ממש כמו מנוע החיפוש “גוגל”: הוא ממפה מגוון של שירותים ומענים חברתיים שמשרדי ממשלה, ארגונים חברתיים, עמותות וגופים שונים מעמידים לטובת האזרחים בתחומים רבים בישראל.

לחצו כאן לכניסה לאתר >>>


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


איך מחפשים באתר?

בשורת החיפוש במרכז האתר, כותבים כל נושא שמעוניינים לחפש על מנת לקבל עזרה. כמו כן, קיימים כבר נושאים פופולריים בהתאם למצב המלחמתי בישראל שאפשר לאתר שירותים שונים כמו: סיוע משפטי, מיצוי זכויות, מפונים, סיוע נפשי בחירום, סיוע כספי בחירום ועוד.

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

למשל, בשורת החיפוש נכתוב לקויי שמיעה:

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

מקליקים על השירות המבוקש, למשל: “סיוע ברכישת טלפון חכם משרד הרווחה” – וכל המידע מולכם, כולל הדרכים להשגת הסיוע, מספר הטלפון, המייל וכל הפרטים בנושא.

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

במידה ואתם מחפשים שירות באזור מגוריכם, למשל: ברמת גן. כותבים בשורת החיפוש את עיר מגוריכם וכלל השירותים החברתיים מוצגים:

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

לאחר מכן בוחרים בקטגוריה הרצויה, והמידע נגלה לפנייך עם מספרי טלפון וכתובת העסק. בנוסף לסינוני הקטגוריות, אפשר לסנן לפי שפות, גילאים, מצב תעסוקתי ועוד.

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

עוד דוגמה, למשל אני מחפש סיוע כמתמודד נפש:

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

בוחר את השירות המבוקש למשל: “מסגרות דיור עבור מתמודדי נפש”.

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

לחצו על מקש החיפוש וחפשו, למשל, את העיר פתח תקווה (כדי לקבל את השירות המבוקש באזור הקרוב למגורים):

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

בחרו את המסגרת המיועדת וקבלו את כל המידע הנדרש.

איך לעדכן שירותים של עמותות?

הדרך המומלצת לעדכן את השירותים של העמותות היא דרך הממשק של אתר העמותות גיידסטאר שממנו האתר שואב מידע בכל יום.

הנה סרטון הדרכה קצר שמסביר בדיוק איך לעשות את זה. אפשר לנסות לפנות אל העמותה גם אם אין קשר ישיר אליה, או למלא את המידע בטופס שלנו.

חסרים שירותים באתר? אפשר להוסיף. לחצו על הוסיפו שירות חסר ומלאו את הפרטים בטופס המצורף.

מתוך "כל שירות"
מתוך “כל שירות”

האתר, שהוקם ע”י “כל-זכות” בסיוע משרד המשפטים ומערך הדיגיטל הלאומי, נמצא כרגע בגרסת בטא. ייתכן כי חלק מהמידע יכול להיות חסר או לא מדויק, אך האתר מתעדכן כל העת, ונכון להיום יש 1,917 תוצאות בשירותים למצב החירום בנושאים רבים.

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, קמפוס רשות התאגידים ומיזם “כל-זכות” יבצעו ביום ראשון הקרוב וובינר להיכרות עם אתר “כל-שירות”. הוובינר יתקיים ביום ראשון בשעה 11:00 בזום. ההדרכה תלווה בתמלול ובתרגום לשפת הסימנים.

להרשמה לחצו כאן.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות