נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשימאמרים מיוחדיםאלעד צפני ישתתף בעונה החדשה של "גולסטאר"

אלעד צפני ישתתף בעונה החדשה של “גולסטאר”

יוצר התוכן נמוך הקומה שהתפרסם ב"אח הגדול", יככב בעונה החדשה של ריאליטי הכדורגל הפופולרי של "הוט" – שישודר בפרק בכורה מחר

אלעד צפני במדי "גולסטאר". צילום: מתוך האינסטגרם של אלעד צפני
אלעד צפני במדי “גולסטאר”. צילום: מתוך האינסטגרם של אלעד צפני

“גולסטאר”, ריאליטי הכדורגל הפופולרי של ספקית התקשורת “הוט”, תעלה לעונה חדשה מחר (חמישי), והפעם בין המשתתפים יהיה לא אחר מאשר כוכב הרשת אלעד צפני, שלמרות היותו נמוך קומה, לא נותן למגבלה לעצור אותו.

אלעד צפני. צילום: מתוך האינסטגרם של אלעד צפני
אלעד צפני. צילום: מתוך האינסטגרם של אלעד צפני

צפני, שבעבר השתתף גם ב”אח הגדול” ובקומדיית המצבים של תאגיד השידור “קופה ראשית”, מרצה כבר שנים רבות על קבלת האחר השונה, ולא חושש לדבר בפתיחות על המוגבלות שלו. “כל חיי ילדים מסתכלים עליי ומגיבים בכל מיני צורות”, הוא שיתף בפודקאסט שלו מבית “הפודיום”. “הייתי בקניון, ולא שמתי לב, אבל אחותי ראתה שאחד הילדים צחק עליי. ההורים שלו אמרו לו שאני בן אדם שונה, וכשרואים בן אדם שונה לא צוחקים עליו”.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


בנוסף להיותו מרצה, צפני גם יוצר תוכן ויראלי ברשתות החברתיות. גם בתוכן שהוא מייצר הוא לא מתבייש להשתמש במוגבלות שלו. לכבוד עליית העונה החדשה של “גולסטאר”, צפני העלה סרטון בו הוא משחק כדורגל עם חבריו, וכשהם מוסרים לו את הכדור, צפני נופל על הרצפה.

לדבריו של צפני, הורים רבים עושים טעות בכך שהם מנסים למנוע מהילד שלהם לצחוק עליו. “לדעתי, זו ההזדמנות שההורים צריכים לנצל כדי ללמד את הילדים שלהם על השונה. יש הורים מסוג אחר שמפנים את תשומת הלב של ילדם אליי, מתוך ‘הגדלת ראש’. הם אומרים משהו כמו ‘זה בן אדם גדול, והוא נמוך’. אלה ההורים הכי תותחים”.

יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות