נושאים קשורים

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
הסתדרות 480-100

ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי
ראשיחדשותהחשד: בן 76 תקף מינית נער בן 15 עם מוגבלות

החשד: בן 76 תקף מינית נער בן 15 עם מוגבלות

המשטרה: החשוד, תושב בית שמש, ביצע בנער מעשים מגונים בשני מקרים לפחות. הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום חמור

ניידת משטרה
ניידת משטרה

תושב בית שמש, בן 76, ניצל את מצבו של נער בן 15 עם צרכים מיוחדים וביצע בו עבירות מין. כך הודיעה היום דוברות המשטרה. מההודעה עולה כי שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד כבר לפני זמן מה, ומעצרו הוארך מספר פעמים.

חקירת המעשים, בתחנת בית שמש שבמחוז ירושלים, החלה בשבועות האחרונים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד לעבירות מין בנער (15) עם צרכים מיוחדים.

שוטרי תחנת בית שמש הצליחו להתחקות אחר החשוד. מהחקירה עלה כי הוא פגש בקורבן במסעדה בעיר, וביצע בו מעשים מגונים במקום. בשלב מסוים, הצטרף הקורבן לחשוד והשניים יצאו לרחוב, שם ביצע החשוד בקטין עבירת מין נוספת. עוד עלה בחקירה כי החשוד פגש את הקורבן בהזדמנות נוספת, ועל פי החשד ביצע בו מעשים מגונים גם במקרה זה.

מעצרו של החשוד כאמור הוארך כמה פעמים, כאשר במשטרה מעדכנים כי אמש הושלמה חקירתו לאחר שגובשה נגדו תשתית ראייתית לעבירות מין בנסיבות מחמירות כשהקורבן עם צרכים מיוחדים. כבר הוגשה נגדו הצהרת תובע, ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

“מדובר במקרה חמור של עבירות מין כנגד קטין עם צרכים מיוחדים”, אומר רס”מ מתן בלאו, ראש צוות חוקרי נוער בתחנת בית שמש במחוז ירושלים. “החשוד ניצל את מצבו של הקורבן וביצע בו עבירות מין חמורות. עצרנו אותו וצפוי נגדו כתב אישום. במהלך החקירה הצלחנו לבסס חשד במקרה נוסף שבו החשוד ניצל את מצבו ותמימותו של הקורבן למעשיו הפסולים של החשוד. אתמול בסיום החקירה הצלחנו לגבש נגד החשוד תשתית ראייתית לפגיעה מינית בנסיבות מחמירות בשל היותו של הקטין עם צרכים מיוחדים״.

************************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova

************************

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות