נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותגם מחר לא יתקיימו מסגרות בחינוך המיוחד

גם מחר לא יתקיימו מסגרות בחינוך המיוחד

בעקבות הנחיות פיקוד העורף, אלפי ילדים עם מוגבלויות יאלצו להישאר בבית. אילו מוסדות בכל זאת יהיו פעילים? כל הפרטים

בית ספר (אילוסטרציה). צילום: ביגסטוק
בית ספר (אילוסטרציה). צילום: ביגסטוק

על פי הנחיות פיקוד העורף המעודכנות, נכון להיום (ראשון) לא יתקיימו מסגרות חינוכיות לרבות קייטנות לחינוך המיוחד – גם מחר (ה-15.4).

מתקפת הטילים והכטב”מים מאיראן אמש הובילה להשבתת המסגרות החינוכיות, בהן גם החינוך המיוחד. “מעונות היום, מסגרות החינוך המיוחד ותוכנית הניצנים בחופשות – בית הספר של החגים, לא פועלות”, כך נמסר ממשרד החינוך, לאחר שינוי ההנחיות על ידי פיקוד העורף.

כמו כן, גם פעילויות חברתיות ופעילויות לילדים ולנוער במתנ”סים הושבתו, כולל הפסקת טיולים וגיחות מחנאות. גם במרכזים בהם שוהים כיום תלמידים שפונו מביתם בעקבות המלחמה, לא יתקיימו פעילויות באופן מלא.

הנחיות פיקוד העורף העדכניות ל-14.4.23
הנחיות פיקוד העורף העדכניות ל-14.4.23

פעילויות של הגנים ובתי הספר של החגים לגילאי גן עד כיתות ג’, קייטנה לתלמידי כיתות ד’ עד ו’ ופעילויות פנאי במגוון מרכזי נוער מקומיים לכיתות ז’  עד י”ב אחרי שעות הלימודים – לא יתקיימו.

חלק מהמסגרות שמופעלות על ידי משרד הרווחה יפעלו כרגיל, נכון לעכשיו, על פי הנחיות פיקוד העורף. גם המסגרות החוץ ביתיות – בתים לאנשים עם מוגבלות, פנימיות ילדים ונוער ופנימיות חסות, הוסטלים ובתי אבות פועלים כרגיל.


דרושים: אורזנים למפעל “העוגיות של רחלי” בגוש עציון. העבודה במשרה מלאה. דרישות: זריזות, שמירה על ניקיון ואסתטיקת מוצר.

ללוח המשרות המלא של “שווים בתעסוקה” הקליקו כאן >> https://jobs.shavvim.co.il/jobs/


מסגרות היום בקהילה, בהן פעוטונים שיקומיים, מחלקות שירותים חברתיים, מרכזים אמבולטוריים, מרכזי יום ומועדונים לאזרחים וותיקים, יפעלו בכפוף להחלטות הרשויות המקומיות ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. יתר עובדי הרווחה יעבדו כרגיל, בהתאם להנחיות המיגון של פיקוד העורף.

בעקבות ביטול המסגרות החינוכיות, משרד החינוך הודיע אמש שהוא פותח את מוקד הסיוע הרגשי לטובת ציבור התלמידים, ההורים ואנשי החינוך.

הציבור מוזמן לפנות למוקד הסיוע הרגשי באמצעות הטלפון 6552* שלוחה 5
או באמצעות כתובת הדוא”ל: [email protected]


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות